"מרן שליט"א לא מקבל קהל"

החשש מהקורונה הגיע גם לביתם של גדולי הדור

החשש הגדול מפני הקורונה אינו מבדיל בין בית רגיל לבית של גדולי ישראל ובפתח ביתו של שר התורה מרן רבי חיים קניבסקי ברח׳ רשב״ם נתלתה הבוקר מודעה כי ״בעקבות הוראת משרד הבריאות מרן שליט״א לא מקבל קהל ללא יוצא מן הכלל, גם תפילות״.

כל זאת מן הסתם מגיע לאחר ההחמרות עליהם החליט ראש הממשלה אמש כאשר קרא להימנע ממפגש שעולה על מאה איש ולהישמר ולשמור במיוחד על המבוגרים באוכלוסיה כיוון שפגיעת הנגיף בהם קשה שבעתיים ומקרה המוות ל"ע גדולים בשיעור ניכר אל מול צעירים .

כבר אתמול במסיבת העיתונאים ביקש ראש הממשלה בפנייתו הנרגשת לציבור להקפיד ולשמור על המבוגרים ולהימנע ככל האפשר מהאפשרות של לסכן אותם במקביל נאסרו ביקורים בבתי אבות .

אין ספק שמרן ימשיך ויעתיר תפילה וזכויות על כלל עם ישראל גם ללא קבלת הקהל

4 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

  1. פרסום

    …כל הודעה שיוצאת מרשבם.זה…משר התיירה יענקי…

    חצקל |
    הגב
  2. ר' יעקב מאיר שכטר שליט''א אמר בפורים קורונה זה מחלה אבל בשם של המחלה יש את התרופה זה לשון של ''קראו נא'' הקדוש ברוך הוא אומר נא תקראו לי. ר' שמעון שפירא שליט''א אמר: קורונה = ק' זה מאה ברכות יהיה ''רינה'' כמו שרואים בזמן דוד המלך שהיה מגיפה התקינו שיגידו מאה ברכות כל יום, כך חייבים להקפיד היום על 100 ברכות כל יום.

    הגאולה בפתח. הסיבה שיש קורונה להכין את העולם לביאת המשיח. ביטול הטיסות בעןלם כדי לאפשר הטסת כל בתי כנסת ובתי מדרש שבעולם לארץ ישראל. פינוי המלונות לשכן את כל היהודים שיקומו בתחיית המתים. הסערה והשטפונות כמין טהרת מים כהכנה לגאולה!

    ר' יעקב מאיר שכטר שליט"א אמר בפורים קורונה זה מחלה אבל בשם של המחלה יש את התרופה זה לשון של "קראו נא" הקדוש ברוך הוא אומר נא תקראו לי.

    ר' שמעון שפירא שליט"א אמר: קורונה = ק' זה מאה ברכות יהיה "רינה" כמו שרואים בזמן דוד המלך שהיה מגיפה התקינו שיגידו מאה ברכות כל יום, כך חייבים להקפיד היום על 100 ברכות כל יום.

    משתמש אנונימי (לא מזוהה) |
    הגב
  3. בנימין בני גנץ גימטריה קורונה. גנץ גימטריה נגיף

    הוא נאכס

    משתמש אנונימי (לא מזוהה) |
    הגב
  4. אבל הוא הבטיח שמי שמצביע ג' לא יחלה בקורונה?

    אז אולי רח"ק לא הצביע ג'

    משה |
    הגב