משחק הכיסאות: היועץ של דוד ביתן עובר לשמאל; היועצת של לפיד – ל'עבודה'

יועצים ופוליטיקאים מחליפים מפלגות כמו גרביים: בעוד הדיבורים על חזרתו של ברק ל'עבודה' גוברים, מתברר כי בינתיים היועצים והדוברים לא ממתינים – ועוברים ממפלגה למפלגה

הבחירות לכנסת ה-22, שיקרו בפעם השניה השנה, מביאות פוליטיקאים רבים לשנות עמדות, ולעבור בשדה הפוליטי אל כל מפלגה שרק תחפוץ בהם.

בכדי להבין עד כמה גדולה המשמעות של הדבר, ניתן לראות את ההתמודדות המחודשת של חלק מהפוליטיקאים לשעבר, בחזרה במפלגות בהן כיהנו בעבר, כדוגמת אהוד ברק ומפלגת העבודה (אמנם עדיין לא סופית), ניצן הורביץ ומפלגת מרצ, וכן הדיבור על שובם של שקד ובנט לבית היהודי, או שלא.

להוציא את משחק הכיסאות של הפוליטיקאים, גם היועצים הפוליטיים ויועצי התקשורת, מחפשים את עצמם שוב בפעם השנייה ברציפות.

דוגמא לכך ניתן לראות ‏למשל אצל ח"כ איציק שמולי, שמתמודד על ראשות מפלגת העבודה. שמולי שכר את שירותיה של הדר אלוני, מי שעבדה עם יאיר לפיד שנים רבות, וגם היתה בצוות הבכיר של קמפיין כחול לבן (יש עתיד) בבחירות 2019 מועד א'.

למעט השינויים המקצועיים בתוך גוש השמאל, יש גם מי שגורם להרמת גבה דווקא בימים, כשהיום דווח כי יועץ התקשורת יוסי טאטיקה שהיה דוברו של ח"כ דוד ביטן – מצטרף לצוות הקמפיין של עמיר פרץ לראשות מפלגת העבודה.

שינויים נוספים בתחום התקשורת של המפלגות, באים דווקא מכיוונה של 'כחול לבן' שנראה כי היא בדרך להחליף את כל מרכיבי ההישג שלה מהבחירות הקודמות.

בשעה האחרונה נודע כי משרד בן חורין – אלכסנדרובץ, בראשותו של איתי בן חורין, לא ממשיך עם קמפיין כחול-לבן בבחירות החדשות.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *