מתגרשים? מספר כללי זהב לפני הסכם

יש גורמים שונים לגירושין. כאשר אלה נכפים על מי מבני הזוג ולא נעשים בהסכמה הדדית מתוך הבנה כי הנישואין הגיעו אל סופם, טבעי שקיימת, ודאי בקרב מי שלא בחר להתגרש, תחושת כעס, עלבון ורגשות נוספים המקשים על בחינת המצב בשיקול דעת. מכאן הצורך והחשיבות בשכירת שירותיו של עורך דין לענייני משפחה המתמחה בתיקי גירושין, אשר יסייע לכם להבין את המצב שבו אתם נמצאים ואת האפשרויות השונות שאתן עומדים בפניהן

אם נישואין נחשבים לנושא מורכב- גירושין על אחת כמה וכמה… מבחינות רבות- המאמץ, המחשבה, הזמן והכסף שכרוכים בגירושין רבים פי עשרות מונים על אלה שבנישואין. עורך דין משפחה מקצועי אמון על טיפול במכלול גדול של נושאים הקשורים לגירושין, מהווים חלק בלתי נפרד מהם ובחלקם עשויים לסייע למנוע אותם: פתיחת תיק, גישור, מזונות, משמורת, הסדרי ראייה ושהות, יישוב סכסוכים, פתרון קונפליקטים, עיכוב הליכים משפטיים או האצתם, תביעות וסעדים לשמירת הזכויות בגירושין, תביעות רכוש, שינוי הסכם גירושין, תביעה לשלום בית, תביעת מזונות, הגדלת מזונות או הפחתתם ועוד.

יש גורמים שונים לגירושין. כאשר אלה נכפים על מי מבני הזוג ולא נעשים בהסכמה הדדית מתוך הבנה כי הנישואין הגיעו אל סופם, טבעי שקיימת, ודאי בקרב מי שלא בחר להתגרש, תחושת כעס, עלבון ורגשות נוספים המקשים על בחינת המצב בשיקול דעת. מכאן הצורך והחשיבות בשכירת שירותיו של עורך דין לענייני משפחה המתמחה בתיקי גירושין, אשר יסייע לכם להבין את המצב שבו אתם נמצאים ואת האפשרויות השונות שאתן עומדים בפניהן. הוא גם יזהיר אתכם מנקיטת צעדים שעלולים להיות בעוכריכם, לפגוע בכם ואף להזיק לכם או, חלילה, לילדיכם.
מדובר בתחום מורכב ביותר, המחייב בקיאות והיכרות לפני ולפנים. ככל שתהיו פתוחים, כנים וגלויים עם העורך דין, כך הוא יוכל להפיק ולמצות את המרב ואת המיטב עבורכם. לדוגמה: להתפשר בנושא חלוקת הרכוש המשותף ולוותר לבן/בת הזוג על רכוש מסוים שאולי חשוב למי מהצדדים והשני יכול לוותר עליו מבלי להרגיש מופסד.
ככל שהיחסים בין בני הזוג טובים, כך יש סיכוי להסדרת היחסים שלהם גם בגירושין באמצעות גישור. היות ששיקול כספי הוא שיקול מרכזי כמעט בכל תחום, חשוב לדעת כי העלות הכספית של גישור זולה לאין שיעור מעלות הליך משפטי מורכב וממושך שלהם.
במקום שיש הרבה מה להרוויח יש גם הרבה מה להפסיד

פגישת ייעוץ ראשונית היא תנאי הכרחי להתוודע אל תפקידו של עורך דין משפחה בנושא הגירושין, לבחינת אפשרויות הייצוג ולתיאום ציפיות. חשוב שתדעו במה מדובר, במה הדבר כרוך, מה הוא הסיכוי להשיג את הטוב ביותר עבורכם.
הגעה להחלטה כי אין מנוס מגירושין היא ודאי החלטה קשה מכל בחינה שהיא- ודאי מבחינה רגשית במצב זה טוב שיהיה לצדם עורך דין משפחה שמנוסה בייצוג מי מבני הזוג בתיק גירושין ומכיר את היבטיו השונים והמורכבים.

גירושין אינם סוף העולם- יש חיים גם אחריהם. אחד מתפקידיו של עורך דין משפחה הוא למקסם את היתרונות היחסיים שתוכלו להפיק לאחר הגירושין ולהמשיך בחיים נורמטיביים, מבלי להשתעבד להסכם ממון שיטיל עליכם, חלילה, עול כבד מנשוא. עורך דין מקצועי ומנוסה יאפשר לכם למצות את הזכויות שהחוק מקנה לכם כגרושים גם ובעיקר כאשר יש ילדים.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *