מתווה חדש לבתי הכנסת: הסתיימה הפגישה במשרד הבריאות

מתווה חדש לבתי הכנסת: הסתיימה הפגישה במשרד הבריאות-"רוח חיובית והקשבה מלאה לצרכי המתפללים. מחכים להחלטה בימים הקרובים."

לפני שעה קלה הסתיימה הפגישה המיוחדת שכונסה במשרד הבריאות בהובלת ממונה הקורונה החדש פרופ' רוני גמזו והמשנה למנכ"ל משרד הבריאות פרופ' איתמר גרוטו ובשיתוף המועצה לביטחון לאומי באשר לגיבוש מתווה חדש לבתי הכנסת שיאפשר את הגדלת מספר המתפללים.

בפגישה הציג מנהל הארגון העולמי של בתי הכנסת הרב שמואל סלוטקי את המתווה שגיבש הארגון להגדלת מספר המתפללים ושהועבר בשבוע שעבר למועצה לבטחון לאומי. יצוין כי כבר בתום הגל הראשון נפתחו בתי הכנסת ע"פ המתווה הקודם שגיבש הארגון בשיתוף עם המל"ל.

מנהל הארגון העולמי של בתי הכנסת הרב שמואל סלוטקי:"אנו רוצים להודות לממונה הקורונה פרופ' רוני גמזו, למשנה למנכ"ל משרד הבריאות פרופ' איתמר גרוטו ולמועצה לביטחון לאומי על המאמצים שהם נוקטים על מנת לאפשר את הגדלת מספר המתפללים בבתי הכנסת בהתאם למצב התחלואה הנוכחי. במהלך כל הדיון היום ניכר היה כי כולם מבינים את המשמעות והחשיבות הגדולה של בית הכנסת עבור מיליון וחצי מתפללים ברחבי הארץ שמחכים לרגע שיוכלו להתפלל כבימים ימימה. ברור לנו כי מצב התחלואה לא מאפשר חזרה מלאה לתפילות בתפוסה מלאה, אך ניכר היה כי עלתה רוח חיובית והקשבה מלאה לצרכי המתפללים בניסיון למצוא פתרון לסוגיה זו בהקדם. אנו מחכים להחלטה ולמתווה הסופי שיפורסם בימים הקרובים- ונפעל ליישמו באופן המדוקדק ביותר תוך הקפדה על כלל ההגבלות וההנחיות."

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *