מתחזקים ומתברכים: 'קבלת שבת' עם האדמו"ר הרב פינטו

היום, שישי, בשעה 14:00 יתקיים שיעור 'קבלת שבת' מפי האדמו"ר רבי יאשיהו פינטו שליט"א • הרב פינטו: תתחזקו להקדים את השבת ב20 דקות ולקרוא ספר דברים • שידור וידאו חי

בעקבות התפשטות המגיפה: ביוזמתו של האדמו"ר רבי יאשיהו פינטו שליט"א, ראש אבות בתי הדין במרוקו, השבת – הראשונה של השנה, שבת תשובה, פרשת האזינו, מתחזקים ומכניסים את השבת 20 דקות לפני הזמן. כמו"כ בשבת מתאמצים לקרוא את כל ספר דברים.

האדמו"ר הרב פינטו הבטיח להתפלל ולברך את כלל המתחזקים בברכת שנה טובה ובריאה. ניתן לשלוח שמות לברכה בהודעה למספר טלפון 053-4830033.

כמו"כ, באופן יוצא דופן יקיים האדמו"ר הרב פינטו, היום, יום שישי, בשעה 14:00, 'קבלת שבת' – שיעור חיזוק מיוחד אותו הוא ימסור ממעונו שבמרוקו לאלפי צופים ברשתות החברתיות וכאן ב'אקטואליק'.

כזכור, השבוע בשיעורו התבטא האדמו"ר הרב פינטו בנושא המגיפה המתפשטת וסגירת בתי הכנסת ביום כיפור: "בוודאי שהמגיפה הזאת מסוכנת ודינא דמלכותא דינא ובעוונות הרבים הרבה מתו וחלו. אבל זה שהקדוש ברוך מתנהג איתנו ככה ביום כיפור – צריך לשבור את הלב יותר ולהכניע אותו ולהכנס ליום כיפור בחרדה עצומה. פחד, למה ה' עשה את זה לנו? זה אור אדום קשה מאוד לכולנו. למה ה' עשה לנו את זה ביום כיפור? חייבים לחזור בתשובה".

עוד הוסיף האדמו"ר כי "אנחנו צועקים הרבה זמן שלימוד ספר דברים מבטל את הגזירות. ברוך ה' הרבה צדיקים לומדים ספר דברים, אלפים ורבבות. כעת הזמן לחזק עוד ולחזור בתשובה שלימה".

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *