מתחמם: שוב ויכוח בין שרי הליכוד לשרי 'כחול לבן' – "מנדלבליט הוא לכאורה עבריין"

הויכוח היומי בין שותפי הקואליציה והממשלה מכחול לבן והליכוד הגיע גם הבוקר, לאחר התבטאות חריפה של השר דוד אמסלם נגד היועמ"ש, שזכתה לתגובה תוקפנית מצידו של שר המשפטים אבי ניסנקורן

השר ‎דודי אמסלם הצליח הבוקר ללבות את המחלוקת בין המפלגות שהקימו קואליציה בתחילת השבוע, בראיון אצל מרציאנו-סגל בגל"צ על משפט נתניהו ביום ראשון אמר: "שלב ההפיכה לא נעצר, אלא מגיע לשערי ביהמ"ש. אני לא מכיר מדינה אחת בעולם שמייחסת שוחד לראש ממשלתה או למאן דהוא בעקבות סיקור תקשורתי אוהד", בנושא היועמ"ש אמר "על בסיס ההקלטות, אין מחלוקת שמנדלבליט הוא לכאורה עבריין. צריך לבדוק את כל מה שקרה פה".

הדברים של השר אמסלם הצליחו לחמם שוב את האווירה בין שרי הליכוד לכחול לבן, שר המשפטים אבי ניסנקורן תקף את אמסלם ואמר "שרי ממשלה רשאים להביע ביקורת עניינית, אבל מתקפות נטולות רסן הן חציית קו אדום".

חה"כ ד"ר שלמה קרעי, הליכוד, יצא מיד בתגובה לשר המשפטים: "חציית קו אדום זה יועץ משפטי שקיבל ממך גם את תפקיד המבקר על עצמו ומסתתר מאחורי חומה גדולה של צווי איסור פרסום שהבטחת להמשיך ולבצר אותה. נמשיך להדהד את העובדה הזו לציבור עד שמנדלבליט יתמוך בחופש המידע גם כשזה נוגע בו ויבקש להסיר את צא"פ או שילך הביתה".

ח"כ מיקי לוי מיש עתיד הגיב בטוויטר "אין מחלוקת על כך שהשר אמסלם מתנהג כמו מאפיונר והוא שליחו של נאשם בשוחד, מרמה והפרת אמונים לדרוס את כל גורמי אכיפת החוק. בלי לכאורה. זה התחיל בחוקרים, המשיך למפכ״ל, התפוצף על הפרקליטות, עכשיו ביועמ״ש ויגיע גם לשופטים. בני גנץ, עכשיו אתה שותף מלא לחרפה האיומה הזו".

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *