מתח בטבריה: בשלישי יוחלט עתידו של רון קובי

אם יצליח להעביר את תקציב העיר בשלישי הקרוב, ייוותר רון קובי בתפקידו כראש העיר טבריה, ואם לא – יוכרז כנראה על הקמת ועדה קרואה שתנהל את העיר. חבר המועצה החרדי דוד אוחנה: "אם יבוטלו הסעיפים שנגד החרדים – נשקול לתמוך"

את המתח בטבריה אפשר לחתוך עם סכין: ביום שלישי הקרוב יעלה תקציב העירייה לאישור בפעם השלישית והאחרונה, זאת אחרי שראש העיר, רון קובי, ניסה לעלות אותו כבר פעמיים אך נכשל על ידי האופוזיציה שהתנגדה לתקציב, בו היו קיצוצים לרוב המחלקות בעירייה, וגם העלאה של הארנונה ב-7 אחוז.

ביום שלישי הקרוב יגיע לישיבת העירייה נציג של משרד הפנים, שייצפה בישיבה ויעביר את המסקנות שלו לשר הפנים, אריה דרעי.

כאן יש לציין כי לאופוזיציה יש תשעה חברים, זאת מול ששה בלבד בקואליציה של ראש העיר.

האופוזיציה לא עושים חיים קלים לרון קובי בכל התחומים, במיוחד בשתי הישיבות האחרונות של התקציב, שם הקריאו סעיפים של הקיצוצים שראש העיר ציפה לעשות, אם זה בחינוך, בתברואה, בספורט ועוד – והצביעו נגד תוך שהם מעוררים סערה בישיבה.

כזכור, לפני כחודש דיווחנו כאן על מכתב ששלח משרד הפנים לרון קובי, בו הוא כתב לו שהוא חייב לדאוג להעביר את התקציב עד לסוף החודש הנוכחי, ואם לא – ייאלץ משרד הפנים לסיים את תפקידם של חברי המעוצה ואולי גם של ראש העיר בעצמו, ובמקומם ימנה וועדה קרואה לעיר שתנהל את העיר עד הבחירות הבאות.

חבר מועצת העיר טבריה ויו"ר דגל התורה, דוד אוחנה, אומר ל'אקטואליק': "אנחנו לא נגד התקציב. אנחנו נעבור על התקציב ונראה שאין העלאה בארנונה ושהוא לא מתכוון לפגוע בחינוך והוא לא מדיר את הציבור החרדי . אם כל זה יקרה – אנחנו נשקול לתמוך בתקציב. אבל לפי מה שזה נראה הוא בגרעון גדול שלא ניתן לעמוד בו.

"לא ניתן שלמגזר הכללי יינתן תקציב לתרבות ולציבור החרדי אין כלום. לזה לא נסכים".

2 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

  1. אווו

    גוד בשורות ישתבח הבורא רוקנבי רוקנבי

    משתמש אנונימי (לא מזוהה) |
    הגב
  2. תלוי איזו הוראה יקבלו מירושלים? משרד הפנים מזמן היה צריך לעשות שם סדר לא עשה ולא

    יעשה.
    אנשים כותבים על בעיות באלעד בגלל משרד הפנים. ייתכן? עדיף רון קובי העיקר לא פרוש?

    משתמש אנונימי (לא מזוהה) |
    הגב