מתח בכחול לבן: לפיד ביקר ב'פיניציה' – חברו החרימו

לפיד, כהן ותמנו שטה נפגשו עם יו"ר מנכ"ל המפעל אמנון כהן שפרס בפניהם את המצב בו שורר המפעל. לאחר מכן נערך סיור במפעל שבמהלכו אמר לפיד: "זה צעד ראשון בדרך למדינת הלכה שאסור לתת לו לקרות"

ברקע "החרם" של חסידות גור עליו מספר לפיד בהקשר של מפעל פיניציה בירוחם וסכנת הפיטורים ההמונית הקיימת במפעל הגיע חבר הכנסת יאיר לפיד, יחד עם חברי הכנסת מאיר כהן ופנינה תמנו שטה לסיור חירום במפעל.

לפיד, כהן ותמנו שטה נפגשו עם  יו"ר מנכ"ל המפעל אמנון כהן שפרס בפניהם את המצב בו שורר המפעל. לאחר מכן נערך סיור במפעל שבמהלכו אמר לפיד: "זה צעד ראשון בדרך למדינת הלכה שאסור לתת לו לקרות".

לפיד הוסיף "יש על כל התעשייה בדרום איום חמור, קודם סגרו את נגב קרמיקה, אמיליה קוסמטיק בסכנה, ועכשיו פיניציה בסכנת סגירה לא מחויבת המציאות רק בגלל חסידות קיצונית אחת שמתחילה להוביל לחרם  נגד המוצרים בגלל שאי אפשר לסגור את התנור של הזכוכית פה בשבת זה לא כמו תנור בבית לוקח שבועיים לסגור את התנור הזה".

חברו למפלגה מיכאל ביטום ששימש עד לאחרונה כראש מועצת ירוחם החרים את ביקורו של לפיד וטען שלא יגיע אליו כיוון שהוא לא נעשה עח דעתו, מיכאל ביטון הוסיף וטען שהוא לא יתן יד לסגירת מפעלים, אך גם לא יתן יד להתקפה נגד המגזר החרדי ללא סיבה.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *