מתעסקים בטפל: קרב קרדיטים בין ראשי המפלגות החרדיות

ראשי המפלגות החרדיות ובעיקר אלה מיהדות התורה, החלו את היום בקרב קרדיטים על התכנית הכלכלית שהציג השר ישראל כץ, ובתוכה העזרה למוחלשים

ראשי המפלגות החרדיות ובעיקר אלה מיהדות התורה, החלו את היום בקרב קרדיטים על התכנית הכלכלית שהציג השר ישראל כץ, ובתוכה העזרה למוחלשים.

ראשונה הייתה זו ש"ס שהודיעה שלא תתמוך בתכנית, אם זו לא תכלול את הסיוע לשכבות החלשות, ובעקבות האיום הקופה המיוחדת התווספה לתכנית הכלכלית.

מיד לאחר מכן הוציא אמש יו״ר שס, השר אריה דרעי, הודעה בה הוא ברך על כוונת שר האוצר ישראל כץ, להענות לדרישתו ולאשר תקציב משמעותי במסגרת התכנית הכלכלית למען הקמת רשת לביטחון תזונתי לשכבות המוחלשות.

השר דרעי אמר ״במשבר הכלכלי, השכבות המוחלשות סובלות יותר מכולם. אני מתחייב כי לא נשאיר מאחור אף משפחה מוחלשת. חובתנו לדאוג למוחלשים יותר מכולם בתקופה זאת״.

הבוקר החליטו גם ליצמן וגפני לגזור קופון על הסיוע המיוחד לחלשים, מלשכתו של ח"כ משה גפני פרסמו כי "בתום מאבק ארוך ומייגע בתיאום עם שר הפנים אריה דרעי וחבר הועדה ח"כ ינון אזולאי – הצלחנו להכניס כעת לחוק יסוד משק המדינה שנידון בועדה – תכנית סיוע ומענק בסך של 700 מליון שקלים לאוכלוסיות מוחלשות.

החוק הוצבע כעת בועדה והיו"ר ח"כ גפני יביא את זה עוד היום למליאת הכנסת לקריאה שנייה ושלישית".

לא חלפו דקות וגם שר הבינוי והשיכון יעקב ליצמן פרסם הודעה בה נכתב "אני מברך על קידום תכנית הסיוע והמענק לאוכלוסיות נצרכות בסך של 700 מיליון שקלים, שהצלחנו להביא לאישור האוצר למען המשפחות שנפגעו כלכלית במשבר הקורונה. מדובר בסיוע נדרש ומחויב המציאות נוכח הקושי הגדול בקרב משפחות רבות שהגיעו עד לפת לחם ממש. אני מברך את שר הפנים אריה דרעי ואת יו”ר ועדת הכספים ח”כ משה גפני, על העבודה המשותפת למען אזרחי ישראל".

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *