מתקפה חרדית כוללת על ליברמן: "אנטישמי, אפס"

הח"כים החרדים יצאו במתקפה חריפה שכמותה לא נראתה במערכת הפוליטית על ליברמן לאחר שתקף בנאומו את "החרדים שלא עובדים", גפני: "אנטישמי . אפס". ליצמן: "חרדים ייפגעו כתוצאה מההסתה הקשה והמכוערת של ליברמן"

הח"כים החרדים יצאו במתקפה חריפה שכמותה לא נראתה במערכת הפוליטית לאחר שתקף בנאומו את "החרדים שלא עובדים", גפני: אנטישמי . אפס. ליצמן: "חרדים ייפגעו כתוצאה מההסתה הקשה והמכוערת של ליברמן"

גפני תקף את ליברמן ואמר כי ליברמן כשל לחלוטין בכל התקופה האחרונה, "הוא הוביל לבחירות ראשונות ואז לבחירות שניות ועכשיו לשלישיות, והוא לא יודע לצאת מזה טוב אז מנסה לעשות סיבוב על הציבור החרדי".

לדברי גפני, "האיש הזה צריך לעזוב את המערכת הפוליטית. הבריון השכונתי הזה לא יכתיב לנו את אורח חיינו. לא שמענו מעולם דבר כזה בכנסת ישראל, היינו במערכת יחסים קרובה איתו ולא הכל אנחנו יכולים לספר.

גפני המשיך ותקף במילים חריפות את ליברמן, "האיש הזה פשוט אנטישמי. מה הוא רוצה מילדים חרדים, ומלומדי תורה. אנחנו ניקח הכל בחשבון. אסור שיהיה בפוליטיקה הישראלית, הוא בא להטיף לנו מוסר? לנו?.

היום בבוקר בועדת הכספים העברנו את הפיצוי למסעדנים לבעלי האולמות בעוטף עזה, הוא בכלל יודע מזה? אתמול הפחתנו את המס מרכבי ההיברידי, הוא יודע מזה בכלל? מה הוא עשה ב20 השנים שלו בכנסת? כלום! רק מסית ומסית נגד ציבור בישראל.

אנחנו נבחון את הדברים גם משפטית, לא נשחק לידים שלו, ליברמן – של נעליך מעל רגליך, מי אתה בכלל. אפס!

סגן שר הבריאות, יו”ר יהדות התורה ח”כ יעקב ליצמן תקף בפתח ישיבת הסיעה: היינו עדים היום למופע אימים מביש ומכוער שהנפיק איווט ליברמן רצוף בשקרים, מלא בורות ושנאה, שלא היתה מביישת את גדולי שונאי הדת ומסורת ישראל מכל הזמנים. לצערי ניתן לומר שהאנטישמיות התגלתה היום מחדש".

סגן שר הבריאות אמר כי "בימים בהם נשיא המדינה קורא לסובלנות והימנעות מפסילת ציבורים, אנו רואים היום בכנסת מפלצת של שנאה תהומית שאינה מתקבלת על הדעת וההיגיון".

ליצמן הוסיף "לפני שישמיץ את החרדים בפעילות נגד המדינה, שיעשה חשבון נפש עם עצמו איך שיתף פעולה איתנו לאורך השנים, השיג איתנו תקציבים, התחנן לקולות שלנו ושלח שליחים לרבנים שלנו".

לסיום אמר יו"ר אגודת ישראל "אני קורא למנהיגי הציבור בישראל לקחת אחריות לפני שנגיע למצב בו חרדים ייפגעו כתוצאה מההסתה הקשה והמכוערת של ליברמן"

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *