"מת כמו כלב": כך חגג טראמפ את חיסול אל בגדאדי

אבו בכר אל-בגדאדי, מנהיג ארגון הטרור דאעש, חוסל הלילה במבצע מיוחד של צבא ארה"ב בסוריה, לאחר שנים שבהן ניסתה להתחקות על עקבותיו. צפו

נשיא ארה"ב, דונלד טראמפ, אישר היום (ראשון) שצבא ארה"ב חיסל את אבו בכר אל-בגדאדי, במבצע מיוחד של הצבא האמריקני באידליב שבסוריה. "הלילה היה לילה נהדר עבור ארה"ב ועבור העולם", מסר בהצהרה בבית הלבן. "רוצח אכזר, אשר גרם לכל כך הרבה מצוקות ומוות, חוסל באלימות. הוא לעולם לא יפגע שוב בגברים, נשים וילדים חפים מפשע. הוא מת כמו כלב, הוא מת כמו פחדן. העולם כעת הוא מקום בטוח הרבה יותר".

"אמש ארה"ב הביאה צדק עם הטרוריסט מספר 1: אבו בכר- אל בגדדי מת", הכריז טראמפ. "הוא היה מייסד דאע"ש, האיש הברוטלי והאכזרי בעולם. ארה"ב חיפשה אותו שנים, מציאתו הייתה משימה לאומית ראשונה בחשיבותה לממשל. מבצע מיוחד של כוח מיוחד של ארה"ב בפשיטה לילית בצפון סוריה השיג את המטרה".

"אני יודע על כך שהרבה מלוחמיו של אל-בגדאדי וחבריו נהרגו יחד איתו. הוא מת לאחר שנכנס למנהרה חסומה, וצעק בכניסה אליה. בגדאדי גרר ילדים צעירים איתו והוביל אותם למוות בטוח. הוא הגיע לסוף המנהרה אחרי שהכלבים שלנו רדפו אחריו. הוא פוצץ את עצמו למוות עם שלושה מילדיו, והמנהרה קרסה כתוצאה מהפיצוץ".

 

טראמפ הוסיף : "התוצאות נתנו תוצאה מדויקת וחיובית לגמרי – זה הוא. הוא ניסה כל כך להרתיע אותנו ורגעיו האחרונים היו מלאי אימה. היינו במתחם בערך שעתיים ואחרי שהמבצע הסתיים לקחנו חומרים מסווגים רבים שקשורים לדאע"ש ולתוכניות שלו לעתיד. דברים שרצינו הרבה זמן".

"חיסולו של בגדדי ממחיש את המחויבות שלנו להבסת דאע"ש וארגוני טרור נוספים", אמר טראמפ, "ידנו ארוכה מאוד. בחודש שעבר חיסלנו את חמזה בן לאדן, הבן של אוסמה, שאמר דברים רעים מאוד על אנשינו, על המדינה שלנו ועל העולם. הטרוריסטים האלה צריכים לדעת שנהרוס אותם. המפלצות האלה לא יתחמקו מהגורל שלהם ולא מהמשפט של אלוקים".

1 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

  1. כֵּ֠ן יֹאבְד֤וּ כׇל־אוֹיְבֶיךָ֙ ד'

    זָכוֹר-אֵת-אֲשֶׁר-עָשָׂה-לְךָ-עֲמָלֵק-בַּדֶּרֶךְ-בְּצֵאתְכֶם-מִמִּצְרָיִם. וכֵּ֠ן יֹאבְד֤וּ כׇל־אוֹיְבֶיךָ֙ ד'…
    ידוע כשהרב שך זצוק"ל נחלש והפסיק לתפקד, והשטן התחיל לרקד ביניהם להכשילם, כמו שהיה השטן מרקד ביניהם בעגל הזהב, אז התעוררו להם משנתם כל פורצי החומות [המסיונרים החרדים – כמו הכלבים מאגודה ודגל וכו'] והתחילו להחריב את היהדות החרדית, כֵּ֠ן יֹאבְד֤וּ כׇל־אוֹיְבֶיךָ֙ ד'.

    כעת חייבים לחזור לעמידה איתנה על משמר היהדות, כמו בימי הזוהר של הרב שך זצ"ל. לא להתפשר, ולא לשתף פעולה, להגיד להם בפנים "הגיוס השמד והזימה אצלנו הוא יהרג ואל יעבור" !!!!!!! ואין על מה לדבר ואין על מה להתפשר. כהיום לאט לאט, הפלג הירושלמי כובש את הציבור החרדי האמיתי, ומשאיר מאחור אחור את דגל התורה, שנגררת אחר אגודת ישראל שתפסו פיקוד בהובלת הציבור החרדי, וכֵּ֠ן יֹאבְד֤וּ כׇל־אוֹיְבֶיךָ֙ ד'.

    כֵּ֠ן יֹאבְד֤וּ כׇל־אוֹיְבֶיךָ֙ ד' |
    הגב