"נבוכתי": אבישי בן חיים לא יודע להסביר את המתקפה של דרעי על גנץ

"הפניית העורף של דרעי לגנץ", כתב בן חיים, "אני יודע להסביר וללמד סניגוריה, כמעט על כל צעד שעשה דרעי בחיים. על זה לא."

הפרופסר והעיתונאי אבישי בן חיים (חדשות 13) שבדרך כלל מסנגר על השר דרעי, הביע עליו לראשונה ביקורת בעקבות דבריו של דרעי על גנץ "שחצה קו אדום" .

"הפניית העורף של דרעי לגנץ", כתב בן חיים, "אני יודע להסביר וללמד סניגוריה, כמעט על כל צעד שעשה דרעי בחיים. על זה לא."

לדברי בן חיים, "התקשרתי לאחד הכי מקורבים לדרעי ומבינים בערכו הגדול ובאידיאליזם הצרוף של לוחם זכויות האדם המוסרי הזה וביקשתי עזרתו להבין. אמר לי "לא יודע להסביר, קיוויתי שאתה תמצא איך".

"נבוכתי.", סיכם בן חיים.

‏יו״ר ש״ס השר דרעי תקף בהצהרה לתקשורת בישיבת הסיעה את שר הביטחון בני גנץ: – ״אתמול נפל דבר בישראל, כחבר קבינט ותיק וכמי שעבד עם שרי ביטחון, אני לצערי יכול לקובע ששר הביטחון חצה קו אדום בגלל שיקולים פוליטיים״.

לדבריו, ״הקמת הוועדה שהוא בעצמו התנגד לה לפני מספר חודשים תהפוך את קודש הקודשים של צה״ל ומערכת הביטחון לחלק מתעמולה פוליטית. אני קורא לך – תרמת את מירב שנותייך לביטחון ישראל. חזור בך ונמשיך לשמור את מערכת הביטחון מחוץ למשחק הפוליטי״.

דרעי הוסיף: ״אנחנו בשעת נעילה של הממשלה – כעת צריך להניח הכל בצד כדי להתמקד בקורונה, אם לא נתעלה עכשיו לגודל השעה ונתאחד כולנו יהיה מאוחר מדי, ואת המחיר עם ישראל כולו ישלם לצערי הרב״.‏.

יש לציין כי דרעי הבטיח לגנץ כי אם ייכנס לממשלת החירום בתחילת משבר הקורונה, אזי שהוא ערב שנתניהו יממש את הבטחת הרוטציה הידועה בראשות הממשלה.

2 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

  1. פרופסור עלק

    "מבינים בערכו הגדול, ובאידיאליזם הצרוף של לוחם זכויות האדם המוסרי הזה". כך רואה אותו הכתב הגאיבי והתמים הנושא את התואר "פרופסור" . תגיד לי אתה רציני? אולי יסביר לנו הפרופסור הנכבד איזה אידיאליזם יש לאיש הזה חוץ מקומבינות, שלטון וכסף? איזה לוחם זכויות שמצביע נגד וועדת חקירה לשוטרים וולגרים ואלימים משביתי שמחות? ומעודד הורדת קצבאות למי שלא יתחסן?כמה מוסרי זה להיות מורשע בפלילים ולרצות עונש מאסר בכלא? זאת מלבד התיק האחרון על עבירות מס שמשום מה כבר כמה שנים נרקב איפה שהוא מעניין למה??? אולי זו הסיבה שהוא כל כך שומר על ביבי עמיתו העבריין. איך אומרים "שתוק לי ואשתוק לך". אם את זה אתה לא מבין מר פרופסור אולי כדאי שתמכור את התואר לחכמים ממך.

    בני |
    הגב
  2. טיפול סיני

    ..מה לא מובן..???? גנץ בכל פעם פוגע ומזלזל בחרדים.ומאפשר לחבריו לעשות צעדים שהם..מלחמה ביהדות..אז הגיע הזמן..שרב אריה דרעי יטפל בו.ויפרסם קלונו של גנץ.לא צוללות.ולא נקיון כפיים מעניין אותו.רק לפגוע בנתניהו…את התענוג הזה דרעי לא יתן לו…

    חצקל |
    הגב