נואשים לקולות? חברי מפלגת 'ימינה' יעשו שבתות בריכוזי הערים הגדולות

צעד מעניין במיוחד עושים היום במפלגת ימינה, לאחר שהנהלת המפלגה הודיעה כי חברי הכנסת ומועמדי המפלגה ירדו לשטח וישבתו בימי שבת בערים הרלוונטיות עבורם, זאת במטרה לאגור קולות ימין חדשים עבור מפלגתם

מפלגת ימינה מסתערת על השטח, מועמדי המפלגה לכנסת יבלו את השבתות הקרובות אשר נותרו עד הבחירות ב-2.3 במרכזי הערים ובמעוזי הציונות הדתית והימין האידיאולוגי במטרה – לעורר את השטח ולא להפסיד אף קול.

ח"כ איילת שקד, יו"ר מטה השטח של המפלגה: "הבחירות האלו משמעותיות ביותר לגורל הימין במיוחד לאור שיתוף הפעולה בין כחול לבן לרשימה המשותפת. יש חשש גדול שכחול לבן יצליחו להערים על מצביעי ימין ובעזרתם להקים ממשלת שמאל שתשיג לאחור את ההישגים האדירים שהצלחנו להוביל בשנים האחרונות במשפט, בתחום המדיני והכלכלי. ממשלת שמאל יכולה להוביל לפינוי ישובים ולהרס מפעלי הציונות הדתית.

שקד הוסיפה "ימינה יוצאת לשטח במטרה לרתום את הציבור להצלחת המפלגה בבחירות ולהצלת מחנה הימין. אני רואה חשיבות רבה לחרוש את השטח ככל הניתן ולכן דאגתי שמעתה ועד הבחירות מועמדי המפלגה יעמלו קשה על מנת שימינה לא תפסיד אף קול בבחירות הללו".

לסיום כתבה כי "רשימת ימינה היא איכותית ומגוונת ומהטובות שידעה הציונות הדתית והימין האידיאולוגי. אני בטוחה שיציאה של חברי הרשימה לשטח תחשוף בפני הציבור אנשים ערכיים, אידיאולוגים ובעלי יכולת ביצועית."

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *