נחנכו השבוע משרדי 'קהילות' החדשים בבית 'דגל התורה' בבני ברק

אחרי שהחדירו את קדמת הטכנולוגיה לאלפי בתי כנסת וישיבות, באמצעות מסכי 'קהילות' המאפשרים בין היתר תרומות אונליין לאלפי עמותות, ארגונים ומוסדות, חנכו השבוע ב'קשר' את משרדי החברה החדשים בבית 'דגל התורה' בבני ברק.

החברה, שמנהלת מזה 13 שנה למעלה מ-8,000 עמותות במגזר, פרצה בשנה האחרונה לתודעה הציבורית עם השקתם של מסופי 'קהילות' שפרוסים כאמור באלפי נקודות. כאשר מעבר למערך התרומות דרכם, הם משמשים גם את הכוללים כ'שעון נוכחות' ומאפשרים לאברכים להנות דרכם משירותים הנמנעים מהם בשל אי-השימוש בסמרטפון, כמו למשל הטענת רב-קו אונליין.

מנתוני 'קשר' עולה, כי במהלך שנת הכספים 2018 סולקו דרכה תרומות בהיקף גבוה מ-400 מיליון ₪, זינוק של כ- 25% מהתקופה המקבילה אשתקד.

השבוע כאמור, נחנכו משרדי החברה החדשים המתפרסים על פני כ- 600 מ"ר בבניין 'דגל התורה', במהלכה נקבעו המזוזות על ידי רבנים ואישי ציבור בכירים.

ח"כ יעקב אשר, שהשתתף במעמד קביעת המזוזות, שיבח את המיזם ואמר כי "אנו עדים לכך שגם בעידן הטכנולוגי ניתן להנגיש את הפלטפורמות החדשניות ביותר לציבור החרדי ולאפשר את השותפות עם ארגוני החסד ועולם התורה, תוך שמירה על הערכים והמאפיינים של הציבור, זו התארגנות שהיא מכפיל כח לפעילות של חברי הכנסת בדאגה היומיומית לאזרח החרדי ואנו מתכוונים לבחון את השימוש במיזם ככלי להנגשת שירותים נוספים למען הציבור הרחב".

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *