ניר אריאל יוזם מרכז תעסוקה לנשות אברכים

על פי התכנון מתחם זה יוקצה להקמת מרכז תעסוקה מתקדם לנשות אברכים


בשורה גדולה לתושבי בני ברק, לאחר מו"מ מול חברות גדולות במשק, ויוזמות מקוריות של שיתופי פעולה מול גזבר העירייה והנהלתה, אישר השבוע ראש העיר הרב אברהם רובינשטיין את המהלך אותו יוזם יו"ר 'הן' הרב ניר אריאל, והקצה בשלב הראשוני שטח של כחצי דונם בנוי להקמת מרכז תעסוקה והייטק לנשות אברכים.

על פי התכנון מתחם זה יוקצה להקמת מרכז תעסוקה מתקדם לנשות אברכים, כאשר העירייה מצידה תעניק שטחי מסחר לחברות גדולות שיפעילו את המרכזים,  ואף תממן הכשרה מקצועית, והם מצידם ינהלו את המקום ויתחייבו למשרות עבור תושבות העיר, כאשר הכל בהפרדה מלאה ובפיקוח של רבנים ואנשי מקצוע.

לדברי הרב ניר אריאל, מדובר בשלב ראשוני למהלך רחב, שמביא חשיבה חדשה בכל השותפות של העירייה, בפרנסתם ורווחתם של ציבור האברכים ותושבי העיר, כאשר היעד הוא אלפי משרות בפלטפורמות שונות.

"לעיר שלנו יש אופי ייחודי, חלק משמעותי מאוד מהמשפחות המפרנסות העיקריות בבית אלו הן ציבור הנשים, ודוקא הן לא מוצאות את מקומות הפרנסה שלהם בעיר, אלא צריכות להיטלטל מידי יום לערים רחוקות או למסגרות שלא הולמות את אורח חיינו".


לדבריו – לבני ברק יש עתודות הייטק ותעסוקה מהגבוהים ביותר בארץ, ואין שום סיבה שכל הפוטנציאל והכסף הזה יצא לבחוץ, אנחנו נשקיע את זה בתוך הבית. מי שירצה את מכרות הזהב שלנו יצטרך מעתה לתת לתושבי העיר.

בימים אלו, מתגבש נייר עמדה וקול קורא הפונה לחברות הגדולות, שמביא את התחייבות העירייה ואת הציפייה מהחברות על מנת להגיע ליעדים של משרות רבות לתושבות העיר.

קול קורא זה, הוא למעשה שלב חשוב במהלך, ומייצר וודאות אצל החברות. בתוך כך בשבועות האחרונים התקיימו פגישות עם גורמים בכירים בלשכת המדען על מנת לראות מה ניתן לקבל ולרתום מהמדינה תקציבים על מנת למנף ככל הניתן יוזמה זו.

1 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *