נסראללה: "ישראל עשתה דבר מאוד מאוד מסוכן"

מנהיג חיזבאללה חסן נסראללה נושא כעת נאום בעקבות תקיפת ישראל נגד מטרות איראניות בסוריה והפלת הרחפנים הישראליים בביירות: "מה שישראל עשתה הלילה הוא דבר מאוד-מאוד-מאוד מסוכן", אמר נסראללה ממחבואו

מנהיג חיזבאללה חסן נסראללה נושא כעת נאום בעקבות תקיפת ישראל נגד מטרות איראניות בסוריה והפלת הרחפנים הישראליים בביירות: "מה שישראל עשתה הלילה הוא דבר מאוד-מאוד-מאוד מסוכן", אמר נסראללה ממחבואו. נסראללה התפאר בהישגים של חזבאללה והצבא הסורי מול דאעש והמלחמה בסוריה, וטען לכך שחזיבאללה מגן על לבנון.
נסראללה סיפר: אתמול תקפו הישראלים בסוריה.
נתניהו גאה במעשיו; והדגיש שזה יעד איראני, אני אומר לכם שהוא משקר לעם שלו ונוגד את העובדות.
אתמול חיל האוויר לא תקף יעד איראני אלא של חיזבאללה וזהו בית פרטי ולא צבאי.
המקום אינו מכיל למעט פעילי חיזבאללה; שמהם שניים נה

נסראללה הוסיף: אנחנו לא צוחקים, אחרי החיסול בקוניטרה, ראיתם שלא צוחקים ולפני כמה ימים חידדנו זאת שאם תחסלו אחד מפעילנו אתם תשאו באחריות… יש לנו מחוייבות ומדגיש אותה: אם ישראל תהרוג פעילים בסוריה, אנחנו נגיב על זאת בלבנון ולא בהר דב…

במקביל, בעוד נסראללה נואם, כטב"מ בלתי מזוהה תקף לפני זמן קצר שני רכבים של חטיבה 45 של אלחשד אלשעבי בעיר אלקאאים בגבול עיראק – סוריה. ישנם הרוגים בהם מפקד שטח של אלחשד אלשעבי.

מוקדם יותר, ראש הממשלה בנימין נתניהו התייצב מול המצלמות ברמת הגולן והתייחס להישג הגדול של צה"ל שחשף את חוליית המחבלים בלבנון, "במאמץ מורכב חשפנו שכוח קודס של איראן שלח יחידה מיוחדת של פעילים שיעים לסוריה, כדי להרוג ישראלים בגולן באמצעות רחפני נפץ. זו יוזמה של איראן, זה פיקוד של איראן, וזה בשליחות של איראן", אמר ראש הממשלה.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *