נעצר מצית ארונות קודש בפתח תקוה ובראש העין

בחקירה אינטנסיבית הצליחו חוקרי המשטרה לקשור את החשוד לשני מקרי הצתה נוספים

ביום 30.8.19 התקבל במשטרת ישראל דיווח על שריפה בבית כנסת בבניין בי"ח בלינסון בפ"ת. מחקירה האירוע מתברר כי החשוד נכנס לבית הכנסת, אחז בנייר שמצא במקום והצית אותו באמצעות גפרורים. מיד אחרי, החשוד הצית באמצעות הנייר הבוער את הפרוכת של ארון הקודש ואת ארון הקודש ועזב את המקום. כתוצאה מההצתה נשרפו שפרי תורה, ארון הקודש, פרוכת הארון ושטיח שהיה בסמיכות לארון הקודש.

בחקירה אינטנסיבית הצליחו חוקרי המשטרה לקשור את החשוד לשני מקרי הצתה נוספים: האחד מיום 2.8.19 בו החשוד נכנס לבית הכנסת הגדול ברח' חובבי ציון בפ"ת ובאותה שיטה בדיוק, הצית נייר ובאמצעותו הצית את הפרוכת של ארון הקודש ועזב את המקום. כתוצאה מהצצתה, נשרפו פרוכת ארון הקודש ורצפת העץ אשר מתחת לארון הקודש. אירוע נוסף אירע ביום6.6.19 בו החשוד הגיע לבית כנסת ברח' יהודה הלוי בראש העין. המקום היה סגור והחשוד לקח נייר טואלט, שפך עליו שמן והצית אותו ובאמצעות הנייר הדולק, הצית את דלת הכניסה של בית הכנסת ועזב. כתוצאה מהצצתה, נשרף החלק התחתון של דלת הכניסה ונשרף שטיח גומי.

החשוד, בן 37 מראש העין, נעצר עוד ביום ההצתה ב-30.8.19 ומעצרו הוארך מעת לעת בבימ"ש השלום בפ"ת. ביום חמישי האחרון הוגש נגדו כתב אישום בגין 3 אישומים בעבירות של הצתה. יחד עם כתב האישום הפרקליטות הגישה נגדו גם בקשת מעצר עד לתום ההליכים המשפטיים נגדו.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *