נערכים לקרב: פרקליט הצמרת ייצג את האופוזיציה בבג"ץ מול רון קובי

פרסום ראשון: עו"ד בועז בן צור גוייס לייצג בבג"צ את חברי האופוזיציה במועצת העיר טבריה כנגד רון קובי, כך נודע 'לאקטואליק'

עו"ד בועז בן צור גוייס לייצג בבג"צ את חברי האופוזיציה במועצת העיר טבריה כנגד רון קובי, כך נודע 'לאקטואליק'.

גורמים בעיר אישרו לאקטואליק כי האופוזיציה גייסה את עורך הדין הצמרת בכדי להגיע מוכנים לקרב ביום שני בבית המשפט העליון שידון בערעור שהגישו נגד הכשרתו של רון קובי.

עו"ד בעז בן צור נמנה על עורכי הדין המובילים בישראל בתחום הליטיגציה, ומדורג באופן עקבי בצמרת הדירוגים המשפטיים המקצועיים ועבד תחת עו"ד יעקב ווינרוט.

חבר המועצה, עורך דין מנשה בן אלישע אמר השבוע: "ההחלטה של הבג"ץ זו החלטה שערורייתית. הבג"ץ היה צריך לזרוק את רון קובי מכל המדרגות.

"שר הפנים דרעי לא אמר שום מילה על קובי במשך כל השנה האחרונה, חוץ ממילה 'טרול'.

"אנחנו עכשיו מתייעצים עם עורכי דין בכירים בכדי לבדוק איפה הייתה התקלה מול הבג"ץ. אני כעורך דין שמלווה עשרות תיקים, אף פעם לא ראיתי שהגיע אדם לדיון מול השופט ואמר לו: אני לא מעוניין שאתה תדון בתיק שלי, כי אתה מחמיר מדי או כי לא מתאים לי אותך

חבר מועצת העיר (לשעבר) רפאל טרבלסי מסר בתגובה על החלטת בג"צ: ההחלטה עוד טרם התקבלה וטרם ניתנה תגובתה הסופית של הפרקליטות ולכן מוקדם לקבוע מסמרות.

לדבריו, "הצעת בג"צ ניתנה ללא ראיית התמונה הכוללת. החוק קובע עקרון הדדיות ובג"צ לא יכול להתעלם ממנו, בגלל שחברי המועצה אינם צד לדיון. אף ראש עירייה במדינת ישראל הוא לא מעל הדין. כפי שהדברים ברורים ביחס לחברי המועצה, שאין שיקול דעת לפיזורם כך הדברים ברורים ביחס לשימוע תוך 14 יום. צודקת השופטת חיות כשאמרה שאין טעם בארכה, היות ולא ניתן להעביר תקציב גם בעוד חודשיים בלי חברי המועצה, אלא אם השימוע יכריע לטובת הישארותו של ראש העירייה, אך כל עוד לא נערך שימוע לא עושים קיצורי דרך באופן חד צדדי.

1 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

  1. אני מאחל לעורך דין הזה כישלון חרוץ בבג"ץ

    ובהצלחה רבה לרון קובי

    אבי |
    הגב