נפגעות הרב שיינברג: "הוא מבקש להרדים אותנו"

עזרא שיינברג הרב שתקף נשים משך את בקשתו לקיצור שליש. הנפגעות: "הוא מבקש 'להרדים' אותנו. שוב לא סופרים אותנו"

בעקבות מחאת הנפגעות מצפת: עזרא שיינברג "הרב מהצפון" שהורשע בתקיפה של שמונה נשים ונידון ל-7 שנות מאסר הודיע לאחרונה לוועדת השחרורים כי הוא מבקש לא להגיע לוועדה שהייתה אמורה להתכנס בקרוב בעניינו וכי ימשיך לרצות את עונשו.

שיינברג שככל הנראה הבין שסיכוייו להשתחרר מוקדם מהמאסר קלושים לאור מעשיו החמורים והתנהלותו ולאור הקמפיין הציבורי שערכו הנפגעות, הודיע לוועדה לניכוי שליש מנהלתי על 'התנהגות טובה' כי הוא רוצה להמשיך בהליך השיקום שלו ומבקש לדחות את הגעתו לוועדה בעוד שנה לפחות.

הנשים הנפגעות והתומכים שלהן קיבלו את ההודעה בהקלה מסוימת אבל גם בחשש גדול כי הודעתו של שיינברג נועדה "להרדים" את המחאה הציבורית וזמן קצר לפני מועד הוועדה הוא יבקש מהם שוב להגיע וינסה לבצע מחטף בתכסיסיו המוכרים.

מ', אחת הנפגעות אמרה היום: "האיש הזה צריך להבין שאנחנו לא נשקוט עד שלא נדע כי הוא יישב בכלא עד היום האחרון שנקצב לו. הנזק והכאב העצום שהוא גרם לנו ולקרובינו יישאר איתנו עד יומנו האחרון ומעט ההקלה שיש לנו זה הידיעה כי העבריין הזה ימלא את ריצוי עונשו בדיוק כמו שקצב לו בית המשפט". מ' הוסיפה כי "לצערנו בית המשפט נקט בעניינו במידת הרחמים שלא מגיעה לאיש כזה ועל החברה לדאוג להרחיקו ממנה"

נפגעת נוספת הוסיפה: "התחושה הזו עושה לי זה ששוב לא סופרים את הנפגעת, שוב לא רואים אותה. הוא מחליט שהוא דוחה אחכ הוא יכול להחליט שהוא ניגש ואין יותר מידי פנאי לנפגעת להגיב. אף אחד לא הודיעה לנו שהוא דחה. אם לא היינו מבררות לא היינו יודעות. מערכת המשפט פשוט לא רואה את הנפגעת. בנוסף לזה התחושה היא שעזרא שוב מתכנן משהוא.
הוא מקשה עלינו ולא לוקח שום אחריות בהליך האזרחי. הבקשה לטיפול לא נשמעת תואמת את ההתנהגות שלו בכל צורה"

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *