נרצחי האסון בטולוז הונצחו ברחובות פריז

בפריז נחנכו השבוע רחובות על שמם של מרים מונסונגו ושל אריה וגבריאל סנדלר הי"ד שנרצחו על ידי מחבל לפני 7 שנים בכניסה לבית הספר "אוצר התורה" בו למדו בעיר טולוז

בפריז נחנכו השבוע רחובות על שמם של מרים מונסונגו ושל אריה וגבריאל סנדלר הי"ד שנרצחו על ידי מחבל לפני 7 שנים בכניסה לבית הספר "אוצר התורה" בו למדו בעיר טולוז.

האירוע, שיזם ראש עיריית פריז התקיים במעמד הנשיא לשעבר ניקולה סרקוזי,  חבר הפרלמנט הצרפתי היהודי מאיר חביב וראשי הארגונים היהודיים.

"המשפחות ביקשו ששלטי הרחוב יוצבו בסמוך לגן שעשועים, מקום שבו יש חיים, צחוק של ילדים ומגלשות כדי להנציח את ילדיהם", סיפרה סגן ראש עיריית טולוז.

חבר הפרלמנט הצרפתי, מאיר חביב, אמר בטקס המיוחד: "היום היינו אמורים לחגוג את בר המצווה של אריה סנדלר הי"ד. במקום זאת, חונכים רחוב לזכרו. עבור יהודי צרפת החיים השתנו מאז הפיגוע בטולוז. היינו אז לקראת גל הפיגועים הקשה ביותר שידעה צרפת והיהודים כמו במקרים רבים במהלך ההיסטוריה, תמיד בקו הראשון. באותה תקופה, הזהרתי שאני חושש כי מדובר רק בהתחלה של שורה ארוכה של אירועים. לצערי, ההיסטוריה הוכיחה את צדקתי".

"לעולם לא אשכח את היום הזה. ולעולם לא אשכח את הנסיעה לישראל בטיסת לילה יחד עם בני המשפחה שליוו את יקיריהן אל מקום מנוחתם האחרון, בירושלים", הוסיף חביב.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *