נתניהו ל'קול ברמה': "אין חילול השם גדול יותר אם בגלל שמחת תורה נאבד חיים"

"מבקש מכל מי ששומע אותי – תשמרו על עצמכם", ביקש ראש הממשלה, "אין ריקודים בשמחת תורה. אין חילול השם גדול יותר אם בגלל שמחת תורה נאבד חיים. תתפללו בחוץ, תשמרו על ההנחיות, ובכך תקדשו גם את התורה וגם את החיים."

ראש הממשלה בנימין נתניהו קרא בראיון למגיש המהדורה המרכזית משה גלסנר והפרשן הפוליטי ישראל כהן ברדיו ״קול ברמה לציבור לשמור על ההנחיות במהלך חג שמחת תורה.

"מבקש מכל מי ששומע אותי – תשמרו על עצמכם", פתח נתניהו את הראיון, "אין ריקודים בשמחת תורה. אין חילול השם גדול יותר אם בגלל שמחת תורה נאבד חיים. תתפללו בחוץ, תשמרו על ההנחיות, ובכך תקדשו גם את התורה וגם את החיים."

ביבי התייחס לקשר שלו לציבור החרדי ואמר: "הציבור החרדי קרוב אליי, אני אוהב אותו מאוד. ראיתי את ההתגייסות של הציבור החרדי בגל הראשון ואת ההתגייסות של הרבנים להקפיד על ההנחיות. הציבור החרדי חי בצפיפות גדולה יותר וזה יותר קשה, אבל זה לא פותר את כולנו מלנסות יותר. אני פונה אליכם בכל לשון של בקשה: ונשמרתם לנפשותיכם מאוד, תקפידו על הכללים.:

על תאוריית חיסון העדר אמר נתניהו,"אין דבר כזה ״חיסון עדר״. חיסון עדר זה מוות לעדר. זה מוות לאלפים רבים של מתים. ראינו מה קורה במדינות מתקדמות אחרות שהלכו בדרך הזאת."

על האלימות שמפעילה המשטרה נגד החרדים אמר נתניהו, אף אחד לא רודף את המגזר החרדי ואני לא אתן לזה לקרות. אבל מצד שני, גם אין הנחות. אם יש ריכוזים עם תחלואה אז זה לא משנה אם זה חרדים, דתיים, חילונים, ערבים או יהודים, ימנים או שמאלנים. כולם חייבים לקיים את הכללים, אנחנו לא רודפים אף ציבור, אנחנו רודפים את הנגיף ורודפים את המחלה.

על התקציב אמר נתניהו," סיכמנו וחוקקנו חוק שהתקציב של 2020 יאושר בדצמבר ובמקביל כבר מכינים גם את תקציב 2021. זה החוק שהם אישרו ולצערי כחול לבן מתכחשים לזה. הם צריכים להפסיק להיות אופוזיציה בתוך הממשלה. המאבקים האינסופיים שלהם בממשלה מדרדרים אותנו לבחירות, הגיע הזמן להפסיק עם זה. בזמן שהם מתעסקים בפוליטיקה אני ממשיך להתעסק מסביב לשעון במאבק שלנו בקורונה."

לסיום קרא לשמור על הכללים ."בפעם הראשונה בחיי ישבתי בסוכה בלי אושפיזין. תמיד אני מארח חיילים בודדים, השנה לצערי לא. גם בשמחת תורה אנחנו חייבים להקפיד על הכללים."

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *