נתניהו בזירת הפיגוע: "ידינו תשיג את מבצעי הפיגוע"

‏ראש הממשלה בנימין נתניהו הגיע כעת לזירת הפיגוע בגוש עציון בו נרצח דביר שורק הי"ד. "החקירה מתקדמת – אין לי ספק שנשיג את מי שביצע את הרצח הנורא הזה"

‏ראש הממשלה בנימין נתניהו הגיע כעת לזירת הפיגוע בגוש עציון בו נרצח דביר שורק הי"ד. "החקירה מתקדמת – אין לי ספק שנשיג את מי שביצע את הרצח הנורא הזה".

נתניהו אמר כי זמן קצר אחרי הפיגוע הנורא, הוא הניח היום אבן פינה להקמת עוד 650 בתים בבית אל. "המחבלים הנפשעים באים לעקור ולהרוס – אנחנו באים לנטוע ולבנות. ידינו תשיג את מבקשי נפשנו ואנחנו נעמיק את השורשים שלנו במולדת שלנו, בכל חלקיה".

נתניהו הוסיף כי הגיע עכשיו בדיוק מהקריה בתל אביב: "קיבלתי שם עדכונים שוטפים מראש השב"כ. הם באים להרוס ואנחנו בונים. החקירה מתקדמת והיא בעיצומה. בשנים האחרונות כוחות הביטחון ואנשי השב"כ מצאו את כל המרצחים, ואין לי ספק שנאתר גם את מי שביצע את הרצח הזה ונבוא איתם בחשבון"

במקביל, גם בשעה זו נמשכים המאמצים הן בשטח והן במישור המודיעיני במטרה להגיע למחבל או למחבלים שביצעו את הפיגוע בגוש עציון,

יו"ר מפלגת כחול לבן ח"כ בני גנץ סייר בגוש עציון והתייחס לפיגוע שאירע ליד מגדל עוז, בו נרצח דביר שורק הי"ד.

"המחבלים מבקשים לחזור ולפגוע בתושבי גוש עציון ובכל אזרחי ישראל. הם לא יצליחו לשבור את חוסננו. צה"ל וכוחות הביטחון ירדפו אותם וישיגו אותם – חיים או מתים", אמר גנץ.

"לא רחוק מכאן, הזירה שבה נרצח הבוקר רב"ט דביר שורק ז״ל, נחטפו ונרצחו לפני חמש שנים שלושת הנערים, גיל עד שער, נפתלי פרנקל ואייל יפרח זיכרונם לברכה. המחבלים חשבו אז שיחלישו את תושבי גוש עציון, אך התושבים המשיכו להתחזק ואזרחי ישראל כולם הוסיפו להתאחד. זה מה שיקרה גם הפעם, אחרי הרצח הנפשע הזה".

בישיבה בקיבוץ מגדל עוז ידעו שדביר בדרך, והחלו לחשוש כשלא הגיע. ההערכה במערכת הביטחון היא שלא הייתה חטיפה. חמאס מנסה ללא הרף לייצר תשתיות של טרור ביו"ש, ומדובר ככל הנראה בניצול הזדמנות.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *