נתניהו במסיבת הניצחון: "הלילה הזה כולו מתוק – אין מרור"

תנועת הליכוד מקיימת הערב (יום ג') אירוע הרמת כוסית לרגל חג הפסח בבנייני האומה בירושלים. נתניהו הודה לפעילי הליכוד: "מה נשתנה הלילה הזה? שהלילה הזה כולו מתוק – אין מרור. תודה לכם שהתגייסתם כאיש אחד לניצחון הליכוד, אתם הוצאתם את האנשים מהבית, אני הוצאתי אותם מהים. תודה לכם שבחרתם את הנבחרת המצוינת שלנו"

תנועת הליכוד מקיימת הערב (יום ג') אירוע הרמת כוסית לרגל חג הפסח בבנייני האומה בירושלים. באירוע משתתף ראש הממשלה בנימין נתניהו, שבא לחגוג את ניצחון מפלגתו יחד עם שרי המפלגה.

בשידור חי: חגיגות הניצחון של הליכוד!

פורסם על ידי ‏Benjamin Netanyahu – בנימין נתניהו‏ ב- יום שלישי, 16 באפריל 2019

נתניהו התקבל בתחילה על ידי הזמרת עדן בן זקן שהקדישה לו שיר. נתניהו גילה בפתח נאומו כי "לפני עשר שנים הייתי בקרית שמונה וראיתי נערה צעירה בת 14. קראו לה עדן בן זקן ואמרתי לה את עוד תהיי זמרת גדולה. היום אני אומר לה עדן הוכחת את זה בענק כולל בערב הזה".

נתניהו הודה לפעילי הליכוד: "מה נשתנה הלילה הזה? שהלילה הזה כולו מתוק – אין מרור. תודה לכם שהתגייסתם כאיש אחד לניצחון הליכוד, אתם הוצאתם את האנשים מהבית, אני הוצאתי אותם מהים. תודה לכם שבחרתם את הנבחרת המצוינת שלנו".

"יחד הבאנו ניצחון אדיר והשגנו להישג היסטורי", אמר נתניהו. "יחד נמשיך לעבוד למענכם ולמען כל אזרחי ישראל".

"אני רוצה שכל חלקי החברה הישראלית, יהודים ולא יהודים כאחד, אני רוצה שכולם יהיו חלק מסיפור ההצלחה שנקרא מדינת ישראל. אני רוצה שכולם יהנו מהשגשוג, מהקידמה. נמשיך לדאוג לכולם ונמשיך לשמור על הביטחון של כולם", ציין ראש הממשלה לקול תשואות הקהל.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *