נתניהו בנאום תקיף: "הם חושבים שהם יצליחו לפרק את הליכוד"

ראש הממשלה בנימין נתניהו נאם הערב (חמישי) בטקס הרמת כוסית של מפלגת הליכוד במתחם אקספו שבתל אביב  וקרא לממשלת אחדות. צפו

ראש הממשלה בנימין נתניהו נאם הערב (חמישי) בטקס הרמת כוסית של מפלגת הליכוד במתחם אקספו שבתל אביב  וקרא לממשלת אחדות. נתניהו אמר כי "ציבור הבוחרים החליט שהשנה הזאת תהיה שנה של אחדות. זה לא סוד שאנחנו רצינו ממשלת ימין. האפשרות היחידה היא ממשלת אחדות רחבה, אבל בצד השני יש כל מיני הזיות".

"יש לנו מדינה אדירה, ציבור מדהים, עם מדהים. ממשלה חזקה. צבא חזק. כנסת תוססת. בית משפט עצמאי, הוא ישאר כזה. דמוקרטיה ישראלית כמו שאין בשום מקום בעולם. אני גאה במדינה שלנו", אמר נתניהו.

אף אחד לא יפרק את הליכוד. תודה על התמיכה האדירה שלכם ♥️

פורסם על ידי ‏Benjamin Netanyahu – בנימין נתניהו‏ ב- יום חמישי, 26 בספטמבר 2019

"מה מדמיינים שם בצד השני?", שאל נתניהו את הקהל . "עכשיו הם חושבים שהם יצליחו לפרק את הליכוד. אני שואל אתכם, אתם תתנו להם לפרק את הליכוד?".

"בני גנץ, תשמע טוב את הקולות האלה", הוסיף נתניהו. "אני רוצה שתבין משהו על הציבור הזה שיושב כאן ביחד. אנחנו הולכים יחד לא יום או יומיים, אנחנו הולכים יחד באש ובמים". עם זאת, ראש הממשלה אמר כי "אנחנו לא רוצים ללכת באש ובמים. אנחנו רוצים ללכת על קרקע בטוחה. כמו בחציית ים סוף, אנחנו רוצים ללכת על הקרקע הבטוחה של ממשלה לאומית מאוחדת רחבה".

ראש הממשלה נתניהו בשידור חי מהרמת כוסית עם חברות וחברי הליכוד לכבוד ראש השנה

ראש הממשלה נתניהו בשידור חי מהרמת כוסית עם חברות וחברי הליכוד לכבוד ראש השנה

פורסם על ידי ‏Benjamin Netanyahu – בנימין נתניהו‏ ב- יום חמישי, 26 בספטמבר 2019

נתניהו דיבר המצב הביטחוני ואמר כי "ישראל בעת הזאת זקוקה לממשלה כזאת כי אנחנו עומדים בפני אתגרים גדולים. קרה פה משהו בשבועות האחרונים. תקשיבו לי טוב. זה מזרח תיכון אחר. קורה פה משהו. מזרח תיכון שמשתנה והוא משתנה במהירות".

ראש הממשלה אמר כי "איראן מתייצבת מולנו בכל החזיתות, ושלא תטעו, אני מאוד מעריך את הלחץ הכלכלי שמפעיל ידידינו הגדול הנשיא טראמפ על איראן. אבל במזרח התיכון יש רק כוח אחד שמתייצב צבאית נגד איראן, וזה אנחנו. ואני אומר לכם ידידיי שאנחנו עומדים בפני אתגרים קשים, ונצטרך כנראה בקרוב מאוד לקבל החלטות קשות מאוד".

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *