נתניהו בראיון ראשון לתקשורת החרדית :"שואב כוחות ממורשת ישראל"

"אם גוש הימין יגיע ל60 מנדטים יש לי איך להביא את המנדט הנוסף "

ראש הממשלה בראיון ראשון לתקשורת החרדית ברדיו 'קול ברמה ' חוזר ומדגיש בתחילת הראיון כי הליכוד נמצא כפסע לפני 61 מנדטים כאשר הוא פונה למצביעי בן גביר לגלות אחריות ולהצביע עבור הליכוד מתוך אחריות " המחנה הלאומי לא יסלח לו ".

בנוסף נתניהו הבטיח שבשבועות הקרובים יפנה את חאן אל אחמאר ולהוריד את אחוז החסימה כפי שלמעשה תבע ממנו בן גביר כתנאי על מנת שיפרוש לאלתר מהמירוץ . דבריו אלו של ראש הממשלה ייתכן ומרמזים שבשעות הקרובות אכן יגיעו להסכמה ובן גביר יפרוש מהבחירות .

נתניהו הדגיש שגם אם גוש הימין יגיע בסופו של דבר ל60 מנדטים חשוב מאוד שהליכוד יהיה המפלגה הגדולה ביותר על מנת שהנשיא יטיל עליו הלכה למעשה את מלאכת הרכבת הממשלה שכן המפלגה הגדולה הינה זו שמקבלת לידיה את זכות הראשונים לכך . במקביל נתניהו הבטיח בשידור שאם גוש הימין יגיע אכן ל60 מנדטים הוא מבטיח להצליח להביא את המנדט הנוסף על מנת להקים את הממשלה ולא להגיע לבחירות נוספות .

נתניהו אף התייחס למצביעי כחול לבן וטען כי ישנם כאלו שעוברים להצביע לליכוד לאחר שהבינו לדבריו שגנץ עשה עסקה עם הרשימה. דבר שגנץ מכחיש.

על הקמפיין האגרסיבי והבוטה שמנהל ליברמן כנגד החרדים אמר נתניהו שדבריו גובלים באנטישמיות ובהתבטאויות שלו היו מתרחשות בחו"ל מדינת ישראל היתה נזעקת . כמו"כ נתניהו חזר והדגיש שליברמן לא ישב בממשלתו ויהי מה.

לגבי שיתוף הפעולה בינו לבין החרדים הדגיש נתניהו כי יחד עם שותפיו החרדים "עשינו דברים גדולים", יהיה סוף לחוק הגיוס בדיוק לפי החלטת צה"ל חוק שלדבריו ליברמן טירפד .

נתניהו הדגיש את הקשר החשוב שיש לו למורשת ישראל ואת חשיבות קריאת פרשת השבוע וההפטרה מדי שבת על ידו .

לשאלת מגיש התכנית רונן כץ מהיכן הוא שואב את כוחותיו השיב : "אני שואב את כוחות מאשתי הנפלאה ומשפחתי שיש להם כוחות נפש עצומים ,אני בשליחות של אבי ז"ל שהיה היסטוריון גדול וסבי שהיה רב בישראל ואחי יוני שנפל כדי להציל את בני עמנו ".

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *