נתניהו הבטיח: "אני לא הולך לשום מקום"

ראש הממשלה בנימין נתניהו הצהיר עם צאת השבת כי הוא ימשיך בפוליטיקה. "אני רוצה להבטיח לכם – אני לא הולך לשום מקום. אני נשאר", אמר נתניהו לקול תשואות הקהל. נתניהו גילה על ההצעה של בן גביר שהייתה במעירה את המזרח התיכון

ראש הממשלה בנימין נתניהו הצהיר עם צאת השבת כי הוא ימשיך בפוליטיקה. "אני רוצה להבטיח לכם – אני לא הולך לשום מקום. אני נשאר", אמר נתניהו לקול תשואות הקהל.


נתניהו תקף את ראשי כחול לבן ואמר: ״גנץ וליברמן מנסים לבטל את הצבעת הבוחר על ידי גניבת דעת ע״י ציניות שלא יודעת גבולות".

נתניהו גילה כי ערב הבחירות בן גביר אמר שהוא מוכן להוריד את המועמדות ולתמוך בליכוד. אם בן גביר היה יורד הוא היה יכול לתרום לניצחון יותר גדול. היה לו תנאי אחד: שאאשר תפילות של יהודים בהר הבית. יש דברים שאני לא מוכן לעשות כדי לנצח את הבחירות, אני לא יבעיר את המזרח התיכון״

"הציבור יתחשבן היטב עם מי שיפר את הבטחותיו. בשעה שהם פועלים וזורקים את העקרונות שלהם לפח נגד רצון הבוחר – אנחנו ממשיכים לפעול למען המדינה, למען כל המדינה" הבטיח נתניהו.

שר הביטחון והרמטכ"ל לשעבר, חה"כ משה (בוגי) יעלון, 'כחול לבן', התייחס בחשבון הטוויטר שלו לפני זמן קצר לפלונטר הפוליטי וקרא:"ביבי, גררת את מדינת ישראל לשלוש מערכות בחירות, כדי להמלט מספסל הנאשמים, ונכשלת. במקום להודות בהפסד, אתה מסית וממריד את תומכיך, תוך הפצת שקרים, וקורא למלחמת אחים. דם המפגין שנשפך בסוף השבוע, על ידיך. הברירה בידך: ללכת לאופוזיציה, או לעשות את מה שהיית צריך לעשות מזמן – להתפטר, ולתת למישהו אחר להוביל את הליכוד. עצור, בטרם פורענות!"

1 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

  1. אחי ורעי התפללו על בנימין בן צילה יום יום הוא אחינו ריענו לא נפקיר אותו איה הכרת הטוב

    אין ולא היה ראש ממשלה תותח כמו ביבי

    משתמש אנונימי (לא מזוהה) |
    הגב