נתניהו הזהיר מהבלונים, חמאס שיגר רקטה

ראש הממשלה בנימין נתניהו שוחח הערב עם ראשי הרשויות בעוטף עזה, נוכח המשך שיגור בלוני תבערה ונפץ לעוטף עזה. בשיחה הזהיר נתניהו את חמאס מהמשך ירי הבלונים, ולא חלפו כמה דקות מהודעת נתניהו ורקטה שוגר על ידי ארגון חמאס לעבר עוטף עזה

ראש הממשלה בנימין נתניהו שוחח הערב עם ראשי הרשויות בעוטף עזה, נוכח המשך שיגור בלוני תבערה ונפץ לעוטף עזה. בשיחה הזהיר נתניהו את חמאס מהמשך ירי הבלונים, לא חלפו כמה דקות מהודעת נתניהו ורקטה שוגרה על ידי ארגון חמאס לעבר העוטף.

היום פרצו לפחות 39 דליקות בדרום, בגלל בלונים עם חומרי בערה שהופרחו בידי מחבלים מהרצועה. בלונים עם חפצים חשודים התגלו בחצר בית בשדרות, בחווה בשדות נגב ובחצר מוסד חינוכי בשער הנגב.

נתניהו אמר בשיחה: "אימצנו מדיניות של דין שריפה כדין רקטה.
אנחנו פועלים כבר עשרה ימים ברציפות בהפצצת תשתיות של החמאס וארגוני הטרור. אנחנו גם מטילים סנקציות שונות בתחומים שחשובים גם לחמאס.

אנחנו לצערי נערכים גם במידת הצורך לאפשרות של סבב או סבבים. אני מקווה שלא נגיע לזה. אנחנו לא מוכנים לקבל את השימוש באמצעי הזה שאין לו אגב שום הצדקה.

החמאס יעשה טעות גדולה מאוד אם הוא ימשיך בזה. הוא מקבל כבר עכשיו אינדיקציה לאן זה יוביל, הוא בוודאי יזכור לאן זה הוביל ואני מקווה שגם הג'יהאד האסלאמי יזכור לאן זה הוביל.

אנחנו לא חסכנו בשום אמצעי, לרבות במקרה הצורך של התפתחות המערכה, גם של סיכולים ממוקדים, וגם היום אין לנו מגבלה כזאת.

אני מאוד מעריך את העמידה שלכם ואת העובדה שאתם מבינים שאנחנו לא מקלים ראש בזה. אני לא מקל ראש בזה, אני לא מכיר מישהו בצמרת שלנו שמקל ראש בזה, ואנחנו נפעל בכל הכוח נגד זה".

בשיחה השתתפו ראש המל"ל מאיר בן שבת, המזכיר הצבאי של רה"מ תא"ל אבי בלוט, ראש העיר שדרות אלון דוידי, ראש המועצה האזורית אשכול גדי ירקוני, ראש המועצה האזורית שער הנגב אופיר ליבשטיין, ראש המועצה האזורית חוף אשקלון איתמר רביבו, ראש המועצה האזורית שדות נגב תמיר עידאן וראש המועצה האזורית מרחבים שי חג'ג'.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *