נתניהו הטיל פצצה: "לא רוצה חסינות"

ראש הממשלה נתניהו הודיע לפני זמן קצר כי הוא מושך את בקשת החסינות: ״לא אתן ליריביי להפריע למהלך ההיסטורי שאני מוביל״

ראש הממשלה נתניהו הודיע לפני זמן קצר כי הוא מושך את בקשת החסינות: ״לא אתן ליריביי להפריע למהלך ההיסטורי שאני מוביל״. נתניהו חיכה עד לפנות בוקר לוודא שגנץ כבר על המטוס ולא ישתתף בפסגה – ואז הודיע על ויתור החסינות.

בפוסט שפורסם כעת בחשבון הפייסבוק של ראש הממשלה כתב נתניהו כי הוא מושך את בקשת החסינות. "אזרחי ישראל, בשעה גורלית זו לעם ישראל, בעת שאני נמצא בארה"ב בשליחות היסטורית לעצב את גבולות הקבע של ישראל ולהבטיח את ביטחוננו לדורות הבאים, צפוי להיפתח בכנסת מופע נוסף בקרקס הסרת החסינות".

נתניהו הוסיף: "זהו המשך הרדיפה האישית האובססיבית כלפי מצד אנשי "רק לא ביבי". במקום להבין את גודל השעה ולהתעלות מעל שיקולים פוליטיים, הם ממשיכים לעסוק בפוליטיקה זולה שפוגעת ברגע מכריע בתולדות המדינה".

ראש הממשלה טען כי "מאחר שלא ניתן לי הליך הוגן, מאחר שכל כללי עבודת הכנסת נרמסו ברגל גסה, ומאחר שתוצאות ההליך הוכתבו מראש ללא דיון ענייני כמתחייב – החלטתי לא לתת למשחק המלוכלך הזה להימשך".

לסיום הודיע כי "לפני דקות אחדות הודעתי ליו"ר הכנסת שאני מושך את בקשת החסינות. בהמשך אנפץ את כל הטענות המופרכות ותיקי הסרק שהוגשו בענייני. אבל עכשיו, לא אתן ליריביי הפוליטיים להשתמש בעניין זה כדי להפריע למהלך ההיסטורי שאני מוביל כפי שעשיתי כל חיי, אמשיך להשקיע את כל כולי למען עתיד מדינתנו ולמענכם, אזרחי ישראל".

לוח הזמנים שתוכנן להיום היה ב-11 חברי הכנסת יתכנסו לדון בהקמת הוועדה. נרשמו כ-40 ח״כים שביקשו לנאום בדיון במליאה. כל אחד יוכל לדבר 3 דקות. לאחר האישור ועדת הכנסת צפויה להתכנס עוד היום לישיבה ראשונ

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *