"מכין הפתעה גדולה לחמאס": נתניהו הטיל פצצה בתשובה לצופה

ראש הממשלה בנימין נתניהו, הגיב הערב (שלישי) לשאלות שהפנו גולשים בערוץ 20 לגבי המצב בדרום והבחירות המתקרבות.  מה הוא חושב על בנט ושקד?, על הנשים החרדיות, ומה דעתו על מבצע בעזה?

ראש הממשלה בנימין נתניהו, הגיב הערב (שלישי) לשאלות שהפנו גולשים בערוץ 20 לגבי המצב בדרום והבחירות המתקרבות.

אחד הצופים משדרות הקשה על נתניהו 'מה מצבנו שם בדרום?' נתניהו: "עשינו הרבה מאוד. העשור האחרון, הנמוך ביותר מבחינת אבדות (בנפש). אגיד לך עוד דבר בצורה אחראית: אנחנו מכינים הפתעות. אני לא ממהר לעשות מלחמות ולהכות בתופים. אנחנו מכינים לחמאס את הפתעת חייו. שונה מכל מה שהיה".

במענה לשאלה על מגפת הקורונה, השיב ראש הממשלה."בניגוד לעשרות מדינות נגיף הקורונה לא הגיע לארץ".

 

נתניהו  התייחס בראיון בערוץ 20 למגזר החרדי ושיבח את הנשים החרדיות: "הנשים החרדיות עובדות בכמות כמו הנשים החילוניות, וכמות החרדים העובדים עולה ועולה".  נתניהו גם נשאל מה דעתו על כך שעיריית תל אביב אוסרת להציב דוכני תפילין בעיר ותהה: "אני לא מבין איך עוצרים הנחת תפילין במדינת ישראל, אני לא מכיר את זה אני אבדוק את זה".

נתניהו נשאל: "האם באמת יש סיכוי שבנט ושקד באמת ילכו עם גנץ?" ועל כך השיב: ״לצערי, כששואלים את ‎שקד האם ילכו עם גנץ היא עונה: נמליץ רק על נתניהו. אבל זה לא מה ששאלו אותך. הם לא הכחישו שלא ילכו עם גנץ״

עוד נשאל נתניהו לגבי  ממשלת אחדות, נתניהו השיב: "למה ממשלת אחדות? בואו נקים ממשלה לאומית. בניגוד לגנץ אנחנו ממש קרובים. יש שלושה מנדטים מצביעי ליכוד שנמצאים בבית. אם כולם באים להצביע – אנחנו מנצחים".

נתניהו הציע עוד בראיון: "אני שוקל ברצינות להציע את שיטת הבחירות האמריקנית. הייתי היחיד במפלגה שלי שהיה בעד בחירה ישירה אבל ביקשתי להפוך את זה לשיטה הנשיאותית. בטח שהייתי מעדיף את השיטה האמריקנית. אם תהיה לכך קואליציה אני ארצה להעביר את זה"

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *