נתניהו: "חיילי צה"ל יהיו תלויים בהחלטות של טיבי ועודה"

ראש הממשלה בנימין נתניהו נשא נאום לוחמני בוועידת החינוך של העיתון "מקור ראשון", שם תקף נתניהו את ממשלת המיעוט שמתכנן בני גנץ להקים בתמיכת המפלגות הערביות מהאופוזיציה

ראש הממשלה בנימין נתניהו נשא נאום לוחמני בוועידת החינוך של העיתון "מקור ראשון", שם תקף נתניהו את ממשלת המיעוט שמתכנן בני גנץ להקים בתמיכת המפלגות הערביות מהאופוזיציה,והזהיר כי "תושבי הדרום וחיילי צה"ל יהיו תלויים בהחלטות שיקבלו עודה וטיבי".

"יש ממשלה אחת שחייבים להקים וזו ממשלת אחדות לאומית רחבה ויש ממשלה שאסור להקים וזו ממשלת מיעוט שנתמכת ותלויה במפלגות הערביות", הבהיר נתניהו בנאומו. "ממשלה שתהיה תלויה בהן היא סכנה לביטחון ישראל. בני, היית הרמטכ"ל בצוק איתן. ניהלנו יחד את המבצע הזה, שלחנו לוחמים אל הקרב. אתה זוכר מה עשה טיבי במהלך המבצע? הוא קרא מעל בימת הכנסת בשמות המחבלים שחוסלו בעזה. הוא אמר שצה"ל מבצע פשעי מלחמה".


נתניהו פצח במתקפה נגד המפלגות הערביות. "במכתב ליועמ"ש הם כתבו שנדרשת חקירה 'בגין ביצוע פשעי מלחמה ופשעים נגד האנושות במהלך מבצע צוק איתן'. בסרטון תעמולת בחירות של הרשימה נאמר 'גנץ ידיך מגואלות בדם'".

"עם האנשים האלה אתה רוצה להקים ממשלה?", תהה נתניהו תוך שהוא עוקץ את גנץ. "ממשלה שתהיה תלויה באחמד טיבי ואיימן עודה? זו סטירת לחי בפרצופם של חיילי צה"ל ששלחנו יחד לקרב. זה פשוט לא יאומן. טיבי נשאל השבוע 'מה יקרה כשיפלו טילים בעזה. אתם תפילו ממשלה שתצא למבצע בעזה כדי למגר טילים?'. טיבי השיב חד משמעית 'כן'. רדו מהרעיון המטורלל הזה. אל תגידו ממשלת מעבר רק לשלושה חודשים, אסור שתהיה ממשלה כזו אפילו ליום אחד".

כן התייחס נתניהו לאולטימטום שהטיל יו"ר ישראל ביתנו. "עכשיו הוא מתמרן בין כל מיני אולטימטומים", לגלג נתניהו. "הם פוסלים אנשים, חברי כנסת שחובשים כיפות שחורות וסרוגות, אבל הולכים יחד לממשלה שתהיה תלויה בחברי הכנסת שונאי ישראל. זה לא יאומן".

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *