נתניהו: "מזימת ההפיכה השלטונית נחשפה במלוא כיעורה"

ראש הממשלה בנימין נתניהו פרסם דברים חריפים בדף הפייסבוק שלו נגד היועמ"ש, זאת לאחר שהאחרון לא אישר את מימון עורכי דינו של ראש הממשלה בפעם השניה. "מזימת ההפיכה השלטונית של מנדלבליט נחשפה במלוא כיעורה"

ראש הממשלה בנימין נתניהו פרסם דברים חריפים בדף הפייסבוק שלו נגד היועמ"ש, זאת לאחר שהאחרון לא אישר את מימון עורכי דינו של ראש הממשלה בפעם השניה. "מזימת ההפיכה השלטונית של מנדלבליט נחשפה במלוא כיעורה".

את הדברים אמר נתניהו בתגובה לדברים שאמרו הערב גורמים בכירים במשרד המשפטים חדשות 13 בתגובה להתקפות שרי הליכוד וראש הממשלה נתניהו על היועץ המשפטי לממשלה אביחי מנדלבליט: "מדובר בשקרים בוטים של נתניהו והשרים. הם ממשיכים במסע הדה לגיטימציה נגד מערכת אכיפת החוק כאשר הבאים בתור יהיו השופטים. הם חוזרים על מנטרות הזויות ושקריות ומשקרים ביודעין לציבור. רוחנו לא תישבר"

עוד הוסיפו: "אם נתניהו רוצה מתנה של 10 מליון שקלים מחבר, בבקשה שיתכבד ויתפטר ואז יוכל גם לקבל 20 מליון שקלים", מסרו הגורמים. "מדובר בבקשה עם סכום גבוה במיוחד שאין שום סיבה לאשר אותה. זוהי מתנה אסורה".

בדבריו נגד היועמ"ש אמר "ככל שנחשפים מעשיו הפסולים של היועמ״ש בקלטות שהוא מסתיר מהציבור, כך הוא מעצים את הרדיפה השערורייתית שלו נגד ראש הממשלה נתניהו והימין".

"באופן מדהים ומביש", הוסיף נתניהו, "בכירי משרד המשפטים קראו היום לראש הממשלה נתניהו להתפטר מתפקידו כתנאי לכך שיוכל להתגונן מפני כתב האישום המופרך שמנדלבליט תפר נגדו"

אנשי ראש הממשלה אמרו לחדשות 12 כי "ניגוד העניינים של היועמ"ש זועק לשמיים. ביד אחת הוא מגיש כתב אישום מופרך נגד ראש הממשלה וביד שנייה הוא עושה הכל כדי לחבל ביכולתו של ראש הממשלה להתגונן מפניו".

מקורביו הוסיפו "מנדלבליט מעמיד את ראש הממשלה לדין בהאשמות מופרכות ותפורות שעלו כ-250 מיליון שקלים למשלם המיסים, תוך שימוש באמצעים פליליים כגון סחיטה באיומים של עדים. מנגד מנדלבליט מנסה למנוע בכל דרך מראש הממשלה את זכות היסוד להגן על עצמו בסיוע פרטי שלא עולה למשלם המיסים פרוטה".

ראש האופוזיציה יאיר לפיד אמר בתגובה לדברי נתניהו ומקורביו "נסיון ההפיכה היחיד שמתרחש פה הוא הנסיון של נתניהו להפוך את ישראל מדמוקרטיה לדיקטטורה, והנסיון העברייני שלו להפוך את מנדלבליט למטרה לאיומים והסתה. מי שממשיך לשבת בממשלתו אחרי ההצהרה האחרונה לא יוכל לטעון אחר כך ״לא ידעתי״.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *