נתניהו מצהיר: "לא אשריין מקום לשקד"

בשיחות עם חברים בליכוד ציין ראש הממשלה נתניהו כי אין בכוונתו להיענות להצעתם של בכירים במפלגה ולשריין לשרת המשפטים מקום ברשימת הליכוד. כעת שקד ניצבת בפני פרשת דרכים

ראש הממשלה בנימין נתניהו הבהיר לאחרונה בשיחות שערך עם חברים בליכוד כי הוא אינו מתכוון לשריין את שרת המשפטים איילת שקד ברשימת המפלגה לכנסת בבחירות הקרובות, כך פורסם הבוקר ב"ידיעות אחרונות".

את הדברים אמר נתניהו, זאת למרות הקריאות שהשמיעו לאחרונה שורה של בכירים בליכוד בזכות מהלך שכזה, ביניהם יו"ר הקואליציה לשעבר דוד ביטן ויו"ר מרכז הליכוד השר חיים כ"ץ.

על פי הדיווח בעיתון, נתניהו הסביר לבני שיחו כי מהלך כזה דורש ממנו גם לקצר את תקופת ההכשרה של איילת שקד – למרות שעדיין לא התפקדה לליכוד, וגם לשריין אותה ברשימת הליכוד לכנסת בלי פריימריז.

גורמים בליכוד העריכו כי התנגדותו של נתניהו קשורה בין היתר לדברים שאמרה שקד בדצמבר 2018 לפיהם "זו תהיה הקדנציה האחרונה של נתניהו כראש ממשלה. הוא כבר לא צעיר ויש חקירות רבות נגדו".

הדיווח הנוכחי מצטרף לדיווח אמש בחדשות 13 לפיו מתכוון נתניהו לערוך מספר שינויים בהרכב הממשלה וביניהם גם לפטר את השרים נפתלי בנט ואיילת שקד.

יצוין כי כעת נמצאת שקד בפרשת דרכים, ועליה להחליט אם לרוץ שוב עם נפתלי בנט ב'ימין החדש', כשהפעם אולי היא תעמוד בראשו, או להצטרף בחזרה ל'איחוד מפלגות הימין' ו'הבית היהודי', אותו עזבה עם ההכרזה על הבחירות האחרונות.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *