נתניהו עקץ את לפיד: "היית כתב במחנה, היום אתה צייצן המחנה"

ראש הממשלה בנימין נתניהו השתתף היום בדיון מיוחד במליאת הכנסת, שיזמה סיעת מרצ, על הטיפול הכושל לכאורה של הממשלה בנגיף הקורונה. מהר מאוד הפך הדיון לסוער וכלל קריאות קשות בין חברי הכנסת של סיעות הקואליציה והאופוזיציה. ולא שכח לעקוץ את לפיד. צפו

ראש הממשלה בנימין נתניהו השתתף היום בדיון מיוחד במליאת הכנסת, שיזמה סיעת מרצ, על הטיפול הכושל לכאורה של הממשלה בנגיף הקורונה. מהר מאוד הפך הדיון לסוער וכלל קריאות קשות בין חברי הכנסת של סיעות הקואליציה והאופוזיציה.

לאחר דבריהם של ראשי מפלגות האופוזיציה, לפיד, והורביץ, עלה נתניהו להגיב ותקף "גם אם הייתי מביא חיסון לקורונה ושלום עולמי, היו שואלים אותי "למה רק עכשיו? אני עובד עם שר האוצר על תוכניות נוספות. הן יוצגו לממשלה וגם לציבור בזמן הקרוב ביותר. אני מדבר עם הציבור, אני קשוב לציבור. הצעדים שלנו מצטרפים להחלטות שיישמנו בחודשים האחרונים".

נתניהו המשיך ותקף "אצלכם בשמאל הכול פוליטי. הקורונה פוליטית, הכלכלה פוליטית וגם ההפגנות פוליטיות. אני לא מדבר על ההפגנות של אלו שנפגעו בקורונה. אני נפגש איתם. אני שומע וקשוב על מה אומר. אלה ההפגנות הספונטניות הכי מאורגנות שהיו אי פעם. ההפגנות ה'ספונטניות' של השמאל הן הכי מאורגנות שהיו אי פעם. הפגנות 'ספונטניות' שמאורגנות ממלונות פאר ומגדלי צמרת. הם מסיימים לארגן את ההפגנה והולכים לאכול ארוחת בוקר במלון וולדורף אסטוריה".

נתניהו התייחס להפגנות ואמר "אתם מתלוננים שהמשטרה מגבילה אתכם. איזה שטויות. אתם מביאים כמה אוטובוסים שאתם רוצים, בהתנתקות עצרו מאות אוטובוסים, חסמו אותם בדרך להפגנות, לא נתנו להם בכלל להגיע. היום אתם מדברים על השתקה. התקשורת עושה כתבות על סילוני מים לפיזור הפגנות. איפה הייתה אותה התקשורת כשפיזרו אנשים בפרשים ובאלות? כשמיעוט קטן חסם איזה כביש עצרו אותו, היום נותנים לאנשים לשתק שכונות שלמות".

לאחר נאומו ביקש יאיר לפיד להגיב לדברי נתניהו ואמר "אתה יודע למה המפגינים באים אליך לבלפור, כי הם בעלי הבית. זה לא הבית שלך זה הבית שלהם. הם באו להגיד לך פשוט שהחוזה נגמר, נכשלת בטיפול במחלה. נכשלת בטיפול בכלכלה. נכשלת בטיפול באבטלה. הכישלון הזה הוא רק שלך".

הוא הוסיף: "אנחנו עובדים אצל אזרחי ישראל. הם מחליטים מתי הם לוקחים אותנו, הם מחליטים מתי לפטר אותנו. הם לא יפטרו אותך כי הם שמאלנים. הם לא יפטרו אותך כי הם אנרכיסטים ומפיצי נמחלות או כל אחד מהשמות המכוערים שבהם קראת להם בשבועות האחרונים. הם יפטרו אותך מסיבה פשוטה כי אתה עושה עבודה לא טובה".

לסיום, רה"מ נתניהו מוחץ את לפיד: "בזמנו ששקלתי להתמודד לתפקיד רה"מ, חשבתי להתייעץ עם אדם שהערכתי, ושאלתי אותו, את אבי, פרופ' בן ציון נתניהו: מה צריך אדם שיהיה לו כדי שיוכל להיות ראש ממשלה בישראל? הוא השיב לי: מה אתה חושב?, אמרתי: כיוון ברור של מדיניות אותה רוצה להוביל, לדבוק במטרה וגם גמישות. ענה לי: זה נכון תמיד, גם לבעל עסק ולכולם. זה לא מה שחיוני שיהיה לראש ממשלה. מה שחיוני זה השכלה. אם אין לו השכלה יהיה עבד של הפקידים והסובבים. היית כתב במחנה היום אתה צייצן במחנה. יש עוד כמה דברים שאתה צריך לעשות באמצע".

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *