נתניהו צילם סרטון לגבאי: "לא אשב עם ליברמן לעולמים"

באולפן שישי נחשף כי במהלך השיחות בין נתניהו לגבאי השניים תפרו תיקים לכל הבכירים בעבודה ואף הוציא סרטון בו הבטיח נתניהו שלא יכניס את ליברמן לממשלתו לעולמים

באולפן שישי נחשף כי במהלך השיחות בין נתניהו לגבאי השניים תפרו תיקים לכל הבכירים בעבודה ואף הוציא סרטון בו הבטיח נתניהו שלא יכניס את ליברמן לממשלתו לעולמים.

על פי הדיווח, אבי גבאי ישב כל הלילה שבין שלישי לרביעי בבית רה״מ וניהל בעצמו את המו״מ עם נתניהו. כשגבאי חשש שנתניהו יבגוד בו במהלך הקדנציה – הציע נתניהו לכנס יחד מסיבת עיתונאים ב-19.00 בערב יחד ולהצהיר שלא יכניס את ליברמן לעולם.

על פי הדיווח בערוץ 12 לפנות בוקר גבאי שב והביע את החשש שאחרי כמה חודשים נתניהו ינטוש אותו לטובת ליברמן. ראש הממשלה הציע לכנס מסיבת עיתונאים בשבע בערב שבה יודיע שטרק את הדלת לעולמים על שותפות עם ישראל ביתנו. אבל גבאי חשש מ-12 השעות שיעברו בין החתימה לבין מסיבת העיתונאים. "אז תצלם אותי", הציע נתניהו.

סצנה מדהימה אירעה במהלך המשא ומתן בבלפור כאשר אבי גבאי נעמד אוחז בטלפון הנייד, מאחוריו עמדו נתן אשל, השר יריב לוין ועורך הדין מיכאל רבלו. גבאי לחץ "הקלט", וצילם את נתניהו עומד מולו ואומר: "היום, יום רביעי, 6:30 בבוקר" ונתן גט כריתות לליברמן. השותפות, כך נראה סוכלה לאחר הפרסום המוקדם בערוץ 12 וההתנגדות בתוך העבודה.

נתניהו וגבאי סיכמו כי גבאי יקבל את תיק האוצר, שלי יחימוביץ׳ את תיק התרבות ותיק התקשורת, שמולי את המשרד לשירותים חברתיים ורוסו את סגן שר הביטחון כשנתניהו משמש מעליו השר. יו״ר ההסתדרות גם היה בסוד העניינים ותמך במהלך כניסה לממשלה.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *