ראש הממשלה נתניהו: "קראתי את כתב האישום"

הסנגורים דורשים דחייה ארוכה לשם למידת חומרים

רגעים לפני כניסתו למשפט בחר נתניהו בנאום תקיפה כנגד הפרקליטות: "בשנים האחרונות מצאו פטנט חדש – גורמים במשטרה ובפרקליטות חברו לחבורת רק לא ביבי כדי לתפור לי תיקים מופרכים והזויים. המטרה היא להפיל ראש ממשלה חזק מהימין ולהרחיקו מהנהגת המדינה למשך שנים רבות. לא אכפת להם אם יבוא פודל צייתן מהימין, כאלה תמיד יש, אבל אני לא פודל, אני לא מוכן לפנות ישובים, ולכן צריך להפיל אותי".

עוד אמר רה"מ: "החקירות זוהמו ונתפרו מהרגע הראשון. הניסיון להפיל אותי ואת הימין הגיע לשיא בשנה האחרונה. פעמיים התערבה חבורת רק לא ביבי בבחירות. ערב הבחירות באפריל 19 פורסם כתב החשדות נגדי. ערב הבחירות במרץ הם שוב התערבו, והגישו כתב אישום. באולפנים כבר חגגו. עשו הכל כדי שלא אעמוד פה היום כראש ממשלה אלא כפוליטיקאי מובס. אבל אזרחי ישראל, אתם הרבה יותר חכמים ממה שהחבורה הזו חושבת עליכם, עלינו. נתתם לליכוד יותר קולות מכל מפלגה בתולדות המדינה".

ראש הממשלה אמר כי הוא מציע פתרון: "שהכל ישודר מלא מלא. בלי עריכה ובלי מריחה. אני דורש שייחשף המסמך המטלטל ששלח משרד המשפטים למבקר המדינה ב-2017. אותו משרד שחתם על כתב האישום של מסמך ובו קבע שלא נפל רבב בהחלטותיי בנושא המרכזי בכתב האישום. בכל מיני תירוצים המסמך הזה, שמפרק להם את התיק, לא מגיע אליכם, אזרחי ישראל".

מיד לאחר מכן נכנס לאולם המשפט ונשאר עומד במקומו עד ליציאת מצלמות התקשורת בכדי שלא יוכלו להנציחו יושב על ספסל הנאשמים.

הסנגור עו"ד פטמן ניסה במשך דקות ארוכות לשכנע את בית המשפט לקבוע את מועד הדיון הבא לעוד שלושה חודשים היות ולטענתו נתווספו חומרים חדשים שלא הובאו לידיעתו ועליו ללומדם עקב היקף החומר הרב עו"ד פטמן טען שברצונו לקבל דחייה ארוכה לדיון הבא.

"בתיק 4000 יש 20 אלף מסמכים. בתיק 2000 ו-1000 יש גם כמויות של חומרי חקירה. חברי מכירים את החומר מהשימוע, אני לא הייתי בו. העמודים לא מסודרים, הכותרת לא מגלה את תכנם, אי אפשר למצוא בהם לפי מילות חיפוש. אנחנו מכירים תיקים שההבדל של מילה אחת יכול להיות ההבדל בין הרשעה לזיכוי. אנחנו צריכים וחייבים להעמיד עוד עורכי דין לראש הממשלה". כך עו"ד פטמן.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *