נתניהו תוקף את ליברמן: "מילה שלו זה 'בלה בלה'"

בהקלטות מכנס פעילים נשמע ראש הממשלה נתניהו מגיב לדבריו של יו"ר 'ישראל ביתנו'. נתניהו בדבריו: "אפס מעשה. 'אני אחסל את הנייה תוך 48 שעות', איפה זה היה?"

ראש הממשלה בנימין נתניהו לגלג בכנס פעילים אמש על דבריו של שר הביטחון לשעבר אביגדור ליברמן, כי טען שהציג תוכנית לחיסול מנהיג חמאס איסמאיל הנייה ונתניהו מנע זאת.

בהקלטה שפורסמה היום (שלישי) ע"י מיכאל שמש בתוכנית "הבוקר הזה" בכאן רשת ב' נשמע נתניהו אומר כי "מילה שם זו מילה – בלה בלה. אפס מעשה. 'אני אחסל את הנייה תוך 48 שעות', איפה זה היה?".

כזכור, ליברמן קיים אתמול מסיבת עיתונאים באשקלון ותקף את ראש הממשלה, ואמר: "הגשתי תוכנית מסודרת לקבינט. מי שעצר את כל התוכניות היה נתניהו". הוא הוסיף שאינו פוסל אף מועמד ברמה האישית, אך הבהיר: "אני לא תומך בנתניהו. לפני שנלך לנשיא נדרוש מהליכוד ומכחול לבן תשובה ברורה לשאלה – האם אתם רוצים ממשלה לאומית רחבה ללא חרדים וללא משיחיים?".

ליברמן הוסיף: "נתניהו הבטיח לפנות את חאן אל אחמר. חאן אל אחמר עדיין נמצא שם. גם (הבטיח) 350 מיליון שקל כדי שפרויקט הצהרונים לא ייעצר, מאז אפילו לא הגיעה בקשה לוועדת הכספים. אנחנו שבעים ולא מוכנים שמישהו יזלזל באינטלגנציה ובזיכרון".

 

5 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

  1. ליברמן

    אין צורך לתת במה לאדם שלא דובר אמת אילו מהתחלה לא הייה תומך בגוש הימין הייה ענק ברגע שתמך ומשם מדינה שלמה לבחירות ולהפסד של מיליארדים במדינה שהוא הגיע ממנה הייה נמצא במרתפי ה.ק.ג.ב וזה הייה לתועלת כל אזרחי ישראל ולכן אסור שאדם כזה יהייה בכנסת ישראל הוא ממש עמלקי

    יוחנן |
    הגב
  2. ,

    ליברמן אכן לא עשה דבר בזמן כהונתו. וזורק את אי העשייה לאחרים .
    עצוב שלא לוקח אחריות

    עמיחי |
    הגב
  3. הבוחר הימני יעניש את ליברמן ובצדק רב

    מי אתה באמת ליברמן? את מי אתה משרת באמת ? מי נתן לך לאחרונה כל כך הרבה כסף ? כסף שאיתו אתה יכול לחזור לרוסיה כנובואוליגרך !!!ליברמן הוא סכנה לבטחון המדינה הוא משרת מדעת או שלא מדעת אינטרסים זרים העם בישראל צריך לסכל מזימה זו ולהוקיאה אותו מהפוליטיקה זהו צו השעה !!!

    משתמש אנונימי (לא מזוהה) |
    הגב
  4. ביבי

    ליברמן ינקום אחרי הבחירות ואין לביבי סיכוי להיות ראש ממשלה גם אם ינצח

    אבי |
    הגב
  5. ליברמן שוכח שהוא מוביל לבחירות שעולות מיליארדים על חשבון צהרונים חולים עולים ועוד ועוד

    הנזק הכספי שליברמן גורם זה על חשבון הרבה שירותים חברתיים בריאות חינוך פנסיה לעולים

    רוני |
    הגב