נתק? שלישיית הקוקפיט במתקפה על רה"מ

עימות או המצאה? כחול לבן טוענת שהליכוד מסרב להקים ועדות בכדי לטרפד את הדחתו של יו"ר הכנסת, בליכוד מכחישים

עימות או המצאה? כחול לבן טוענת שהליכוד מסרב להקים ועדות בכדי לטרפד את הדחתו של יו"ר הכנסת, בליכוד מכחישים

יו"ר כחול לבן בני גנץ תקף בעמוד הפייסבוק שלו את הליכוד. "הליכוד, בשליחות נתניהו וח"כ אדלשטיין, מנסים בכל מחיר למנוע את עבודת הכנסת. לא מספיק שהכנסת לא מתפקדת שנה שלמה, עכשיו הם גם רוצים שהכנסת החדשה לא תעשה את העבודה המינימלית הנדרשת בשעת משבר".

יו"ר כחול לבן הוסיף "הם לא מאפשרים להקים את ועדת הכספים על מנת לקדם מהלכים שיסייעו בין השאר למי שנפגע מהמשבר, הם לא מאפשרים הקמת ועדת חוץ וביטחון לפיקוח על נושא המעקבים, הם לא מאפשרים הקמת ועדת קורונה שתסייע במאבק בנגיף ותפקח על פעולות הממשלה בנושא".

גנץ סיים וכתב "זה מצב מסוכן שבו מנסים לבטל את הרשות המחוקקת ולהשאיר רק את הרשות המבצעת. צעדי הליכוד הם תקדים מסוכן לדמוקרטיה וניאבק בזה בכל הכוח".

הליכוד הוציא הודעה בתגובה לדברי גנץ בה נכתב כי "בשעה שראש הממשלה נתניהו נאבק סביב השעון במגיפת הקורונה כדי להציל את חייהם של אזרחי ישראל, חברי הכנסת של כחול לבן וליברמן עסוקים בעסקנות פוליטית במטרה לבצע מחטף שלטוני באמצעות חקיקה אנטי דמוקרטית".

עוד הוסיפו במפלגת הליכוד כי "במקום לגלות אחריות לאומית ולהצטרף מייד לממשלת חירום, הם עסוקים בעסקנות פוליטית קטנונית בניגוד גמור להבטחותיהם לבוחריהם. הליכוד קורא לכחול לבן להיפגש עוד הערב כדי להקים את ועדות הכנסת בהסכמה.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *