"סטירת לחי" • מסע החנופה המבחיל של 'מרכז הרב'

גם לאחר שחטפו סטירת לחי מהדהדת שנשמעה בכל מאחזי יהודה ושומרון יש מי שמתעקש להגיש את הלחי השנייה ולהציב את נתניהו כאורח הכבוד של הישיבה הסרוגה. ב'מרכז הרב' אולי חושבים לטווח קצר, ובעיקר על עצמם, אך על הדרך הם הותירו את חבריהם לציונות הדתית לדמם על הכביש • הרב אביתר שמאי

יותר מידי אנטיפתיות ומעט רגש, הובילו את ראש הממשלה בנימין נתניהו לזרוק את הציונות הדתית מכל המדרגות ולהניח לחברי 'ימינה' להמשיך להידרדר מתחת לגלגלי האוטובוס הפוליטי. 

לאחר שנים שהלכו איתו בארץ לא זרועה – וזאת למרות יריבות פנימית הגובלת בהשפלות סדרתיות, נתניהו נתן גט כריתות לצמד – חמד שעשו לו עבודת מזכירות עוד מהימים בהם כיהן כיו"ר אופוזיציה. 

נתניהו היתל בשותפיו הטבעיים, ובכך הסב קורת רוח לגברת הראשונה בבלפור שרווה נחת ממעשי ידי בעלה שניסה להמתיק את הגלולה המרה עם צירופו של הרב הצבאי בדימוס לחיק ממשלת הקורונה.

בנט, שקד וסמוטריץ נשכבו במהלך השנים האחרונות על הגדר בשביל נתניהו, הם קיבלו אין ספור הצעות מפתות להיכנס לקואליציה שכולה טוב, תופינים, רכבי שרד, ושפע תקציבים עבור הציונות הדתית, אולם את הכל דחו בהינף יד – וזאת למען המטרות הנעלות ששמן ארץ ישראל ותורת ישראל שהן נר לרגלם. 

למרות האמת הכואבת, ראש הממשלה מנסה לייצר אווירת פיוס עם הציונות הדתית, אך בערוגות הסרוגות נשמעים קולות אכזבה וביקורת חריפה על מנהיג הימין שזנח אותם לטובת האינטרסים האישיים.

אולם יש מי שתמיד חייב להיות שונה ולהחניף לנתניהו. קבלו את מנהלי ישיבת מרכז הרב  שרגילים לארח מידי שנה את יקיר הציונות הדתית 'לשעבר' במהלך טקס חגיגות יום ירושלים. 

השנה צפו בציונות הדתית כי הנתק עם נתניהו יביא לביטול הביקור המכובד, אך לשווא, מסע החנופה ומיצג חיוכי השווא יתקיימו כרגיל. 

גם לאחר שחטפו סטירת לחי מהדהדת שנשמעה בכל מאחזי יהודה ושומרון יש מי שמתעקש להגיש את הלחי השנייה ולהציב את נתניהו כאורח הכבוד של הישיבה הסרוגה. ב'מרכז הרב' אולי חושבים לטווח קצר, ובעיקר על עצמם, אך על הדרך הם הותירו את חבריהם לציונות הדתית לדמם על הכביש. מצידם, שיסתדרו לבד. כך לא מתנהגים בני תורה. כך לא מתנהגים אוהבי הארץ.

מן הראוי היה שיודיעו לראש הממשלה שהם לא מוכנים להיות שותפים למופע החנופה המבחיל עם הגברת וכי אין להם חלק לצילומי הסלפי המסורתיים, עד להשבתה של הציונות הדתית לחיק ישיבות הממשלה.

5 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

  1. הישיבה בשביל בנט ושקד או הפוך?!

    זה נראה שתפקיד הישיבה הוא לדאוג לכסא של בנט ושקד בממשלה

    זו התפיסה שהביאה את הציונות הדתית לזרוק את הכיפה
    טוב שיש עדיין ישיבה בציונות הדתית שיודעת לומר שהפוליטיקאים אמורים לעבוד עבור הישיבה ולא להיפך

    לא פלא שהרב רפי התורני יגיע עם נתניהו לישיבה

    יואב |
    הגב
  2. ראש או לב

    יכול להיות שאתם צודקים אבל כרגע אין להם ברירה הם יודעים שאם הם מבטלים את הביקור זה יחשב להשפלה פומבית לנתניהו וזה יביא מצדו לתגובה כואבת למשל ניתוק תקציבים ולכן מבחינתם זה או ללכת עם הרגש ולהפסיד כי אף אחד לא יגן עליהם בממשלה או ללכת עם השכל ולבלוע את הצפרדעים ולהשאיר את הנקמה למועד מתאים יותר.

    חסיד ממולח |
    הגב
  3. רואים שהכותב

    כלום בתחום הציונות הדתית ומוסדותיה.
    כתלמיד במרכז הרב. אני אומר ברור, כל מה שנכתב כאן בגדר שטויות והבלים.
    ביזיון לאתר להעלות כתבה שטותית שכזו
    שום קשר והבנה במציאות

    לא מבין |
    הגב
  4. בנט ושקד לא מייצגים את מרכז הרב

    המפלגה הזאת לא קידמה דבר אחד ביהדות. אחד!

    איתן |
    הגב
  5. טענות מוזרות

    לא הבנתי מה הקשר? במה מייצג בנט עם הכיפה הקטנטנה את מרכז. ובמה שקד הלא דתיה?
    כמה אפשר להתחנן לבן אדם להיכנס לממשלה. זו החלטה אוילית של בנט ושקד ורק שלהם. סמוטריץ בכלל נגרר אחריהם. וחבל.
    אם כבר הרב פרץ הוא המייצג הטבעי של מרכז הרב והוא להזכירכם כן בממשלה!!!

    חננאל |
    הגב