סיור רבני בני ברק במשחטה שתחת פיקוחם שבאזור התעשייה עטרות

ההיסטוריה המרגשת הפכה לעובדה מוגמרת. 'כשרות הרב לנדא' או בחותמה החדש והמשותף של רבני העיר בני ברק הגאונים רבי חיים יצחק לנדא ורבי שבח רוזנבלט שליט"א, מקיפה את כל תחומי הכשרות ובכל מערכות השחיטה.
כמידי שבוע בשבוע, מתייצבים רבני העיר שליט"א למערך הענקי של שחיטת העופות במשחטה שתחת פיקוחם שבאזור התעשייה עטרות במסגרת מערך השחיטה הגדול והמורחב בכדי לתת מענה לרמת הביקושים הגבוהה בשוק המהדרין.
חותם הכשרות שזוכה לתהודה חסרת תקדים ולקורת רוח היסטורית בקרב מרנן ורבנן גדולי ישראל שליט"א, עולה על שולחן מלכים וזוכה להיקפי צריכה אדירים, כאשר מרבית אולמות השמחה ורשתות השיווק למהדרין עומדות תחת חותם הכשרות ושיווק חותם הכשרות והידורי השחיטה של רב העיר הגרמי"ל לנדא זצ"ל ללא שינוי, בתוספת הנהגות והידורים כהחלטת הרבנים שליט"א. מערך השחיטה שהחל לפעול מיד לאחר חג הפסח, מנצח על אחוז משמעותי משוק המהדרין, בזכות היקפי צריכה משמעותיים לשוק המוסדי (איטליזים, אולמות, ישיבות ומוסדות) ולשוק הקמעונאי בכל רחבי הארץ.
סיור הרבנים הינו לקראת שינוי משמעותי במערך שיווק העופות והבשר של מערכת הכשרות המשותפת, כאשר שחיטות הענק תזכה לשינוי במערך השיווק וצמצום עלויות, מה שישפיע לטובה על רמת המחיר לצרכן הסופי.
במה שכבר הפך למסורת במשחטות שתחת פיקוחם, עברו רבני העיר שליט"א על כל מערך השחיטה באופן דקדקני, מבדיקת הסכינים ועד למערך הבדיקות הקפדני הנעשה על השולחן באופן מדוקדק ובבדיקת הריאות וצומת הגידים בעיון כהנהגתו התקיפה של הגרמי"ל לנדא זצ"ל, מערך המליחה וההדחה בהידור הכשרות העולה על שולחן מלכים.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *