סינגל ראשון אחרי אלבום הבכורה: יוני Z מגיש את "POWER"

אמן המוזיקה החסידית מארה"ב יוני Z, לא נח לרגע ומציע לכם לפתוח את הקיץ בלהיט חדש עם קליפ מילים ססגוני, POWER. נאמן לסטנדרטים הגבוהים שלו, מצליח Z לרתק את קהל אוהדיו עם שירים לא שגרתיים, קליפים מושקעים שטרם נראו בז'אנר, ואיכות יצירה מדויקת שמעוררת עניין. הלהיטים ששיגר בינתיים עוררו סקרנות רבה וזכו לביקורות משבחות מצד מבקרי המוזיקה

 

אמן המוזיקה החסידית מארה"ב יוני Z, לא נח לרגע ומציע לכם לפתוח את הקיץ בלהיט חדש עם קליפ מילים ססגוני, POWER. נאמן לסטנדרטים הגבוהים שלו, מצליח Z לרתק את קהל אוהדיו עם שירים לא שגרתיים, קליפים מושקעים שטרם נראו בז'אנר, ואיכות יצירה מדויקת שמעוררת עניין. הלהיטים ששיגר בינתיים עוררו סקרנות רבה וזכו לביקורות משבחות מצד מבקרי המוזיקה.

גם ב POWER, מגיש יוני סינגל מקפיץ עם מסר מעצים: אם עד כה, עסקה יצירתו של Z בתכנים של בין אדם למקום, בסינגל החדש הוא מתמקד בבין אדם לחברו ו…לעצמו. יוני מאמין שתפקיד המוזיקאי לשמח, לחזק ולעודד את הקהל, דרך מסרים ומנגינה. ואכן, POWER, מגלם את יסוד הכוח הטמון בכל אחד מאיתנו, כמניע להשגת מטרות ולהתגברות על עובדות וניסיונות החיים.

"אצלך נמצא הכח שמניע את החיים, תוכל להיות כל מה שתרצה", אומר יוני במילות השיר, "גם אם הדבר רחוק, אף פעם לא מאוחר לשנות את מי שאנחנו". את המילים והלחן כתבו יחד יוני ומרדכי בריזל, כותב מוכשר שכתב שירים לטובי הזמרים.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *