סיפור נוסף בברנז'ה? • בקליינע

השבוע במדור הפפראצי של אתר 'אקטואליק': הסקודה החדשה של יצו, הצייצנים עשו קופה, ואיש היח"צ ששנים לא ראינו

ככל שיום הבחירות מתקרב, בקליינע נאלץ להתמודד בזמן הפנוי עם מאות טרדנים ונייעסני צמרת שמבקשים לדעת "האם לבני יש סיכוי להרכיב ממשלה?", או "האם הרב מאזוז יודיע על תמיכה ביהדות התורה?" בקליינע, שחזה בעבר את תוצאות הבחירות וחובב הימורים ידוע, מהמר על כל הקופה.

אז כאן המקום להזכיר לכם כי במערכת 'אקטואליק' שם מתכנסים החברים מידי יום ג' לסיעור מוחות, הימרו רוב החברים כי בני גנץ הולך לנצח בבחירות. על הרכב הגושים אף אחד לא העז להמר. בקליינע יפתח את פתק ההימורים אחרי הבחירות ויבדוק – מי היה קרוב לתוצאות האמת.

סיפור די מעניין הולך ומתפתח סביב איש ברנז'ה חרדי, שאחריו נשלחו בימים האחרונים חוקרים פרטיים לבלוש אודותיו. בקליינע לא יכול לפרט, גם מכיוון שהפרשה רק בחיתוליה, וגם בשל הרצון לשמור על הדיסקרטיות של המתלוננים.

בש"ס החליטו שלא להעלות קמפיין לאתרים החרדים, ויש מי שמצר על כך שהנציגים הש"סים משלמים כך מחיר, בכתבות לא מחמיאות.

ואילו ב'יחד' שמחו לשמוע על כך שהמפלגה הולכת ותופסת גובה בסקרים. לאחר תקופה ארוכה שלא נסקרה, השבוע נתן סקר של ערוץ 12 ל'יחד' אחוז וחצי. כשעה לאחר מכן נצפו בכירי המפלגה, בהם היח"צנים מני חדד ואבי בלומנטל, חוגגים בחתונת איש היח"צ ישי דריקס שנערכה בחולון. והנה לכם תיעוד:

ואריאל אלחרר, זה שראיתם בתמונה הקודמת מתכנן צעדים מעניינים. נעדכן

מסיבת יום הולדת בהפתעה נערכה השבוע לאיש העסקים יקי רייסנר שחגג 40 שנים. המסיבה שנערכה בירושלים הייתה סודית, וכל המוזמנים נדרשו להפקיד את מכשירי הסלולר בחוץ. זאת הסיבה שקוראי "בקליינע" לא יזכו לתמונות.

משתדרג: לאחר שלילת הרישיון ומעבר התיאוריה, כתב בקהילה יצחק (יצו) פלדמן התחדש השבוע ברכב סקודה חדש מהניילונים. בקליינע השיג תיעוד בלעדי, ומאחל ליצו שיסע בדרכים ישרות.

ומי שיצטרף במקומו לחכות לטרמפים, הוא ישראל כהן, עיתונאי 'קול ברמה' שירד מהכביש השבוע לאחר שמספר הקנסות שלו עבר את מכסת העבירות המותרת.

בקליינע, שפתח את כיסו למצ'ינגים השונים, עורר השבוע בטור חריף על שיטפון תופעת הצ'ריידי שעלולה להטביע את האברכים לאסון כלכלי.
אכן מדובר בתופעה במהלכה הרבה יחצ"נים גזרו קופונים שמנים כמו גם עיתונאים צייצנים שאכלו מהעוגה. ל'בקליינע' נודע כי באחד המוסדות בחו"ל גייסו את אחד היח"צנים החרדים וביקשו מכל הצייצנים לצייץ בעד המוסד, מה שזיכה כל צייצן מאושר ב-500 שקלים על ציוץ בודד. לא רע.

וסתם שתדעו כי זה לא הולך להיפסק בימים הקרובים. בשבוע הבא – עטרת, נדבורנה. גור וקאליב ינסו גם הם להוציא ממכם. זה הזמן לנסוע לחו"ל.
והנה בכל זאת פירוט הרף שהחסידויות שייערכו בתקופה הקרובה קמפיין גיוס המוני רוצות להגיע אליו: נדבורנה בני ברק – 8 מיליון, ביאלא (צפת/ לוגאנו) – 8 מיליון, גור – 100 מיליון (בעשרה ימים), קהילת ננמ"ח צפת – 5 מיליון, קוסוב ויז'ניץ – 5 מיליון, תולדות אהרן – 14 מליון, ויז'ניץ שיכון – 28 מליון. לבנו איתכם.

מומחי מצ'ינג מספרים לנו כי האדמו"רים כבר חדלו לערוך דינרים, ובטח שלא תראו אותם בקרוב נוסעים במחלקות ראשונות לגייס כספים בחו"ל.

ומי שלא עושה מצ'ינג, הוא נשיא ישיבת פוניבז׳ הרב אליעזר כהנמן ורעייתו הרבנית. השניים נצפו השבוע בדרכם מת״א לניו יורק למסע גיוס כספים לטובת אם הישיבות:

וחבר הכנסת לשעבר, הכוכב הבלתי מעורער של שנות ה-90, הרב יוסף באגד, נצפה בבית הכנסת הגדול בבני ברק מוכר את המהדורה החדשה של הספר שלו "נחלי באגד". לבקליינע נודע כי הרב באגד נצפה לאחרונה בעוד מספר בתי כנסת בעיר הקודש כשהוא מנסה לשווק לקהל את הספר המרתק.

הידוענית אסתי גינזבורג השתתפה בשבוע אחרון בדינר התרמה שערכו ארגון איחוד הצלה בלוס אנג'לס בהשתתפות עשירים גדולים.

השבוע התקיים מפגש ראשון מסוגו: שגריר האיחוד האירופי הזמין קומץ נשים חרדיות משפיעות לשיחה על האישה החרדית כגורם מוביל בישראל. במפגש השתתפו בנוסף לצוות האיחוד האירופי, נשים שגרירות ממדינות האיחוד האירופי, מהמדינות הבאות: צרפת, דנמרק, גרמניה, קפריסין, מלטה, סלובניה, אירלנד, לטביה.

חגיגת השבע ברכות לבני מחלב, יד ימינו של הרב ברלנד, נחתמה בבית איש העסקים אבי כהן. ראש העיר ליאון השתתף גם הוא וחגג עם החתן.

בשמחה השתתפו חוץ מראש העיר משה ליאון גם איש העסקים אבי אבוחצירה והרב גולן אלוף, רב שכונת רחביה.

חיים גריידינגר, איש התקשורת והיח"צ, שמזמן לא הוזכר במדור, נצפה השבוע רוכש ירקות טריים לשבת

בוגר ישיבת קול תורה, נפתלי קמפה, הוביל אמש את תפילת ראש חודש בכותל, על רקע פרשת נשות הכותל במקום.

גדול הזמר יעקב שוואקי, שפיזז השבוע עם המקובל הרב שמעון גלאי, התחדש בכובע חדש

והנה הריקוד עם הכוכב והמקובל, שנערך בעת שהרב הגיע לביקור במרכז לילדים מיוחדים בלייקווד, אותו מנהל ג'נין שוואקי רעיתו של הזמר:

אפרופו המקובל, הרב גלאי מככב גם במופע חסידי שייערך בארה"ב עם שמחה ליינר ושולם למר כדינר לבוני עולם:

מרדכי בן דוד והמלחין החסידי יוסי גרין נפגשו בסופ"ש לעבודה על לחנים לאלבום החדש של בן דוד:

 

בדרך לחתונת הנגיד הרב הלפרין ממנצ'סטר שבלונדון, יצא יואלי דיקמן עם כל חברי התזמורת, ועל הדרך החליט להתפנק בחליפה חדשה שווה לאירוע

מזל טוב לזמר אהרון רזאל לרגל הולדת הבת


מזל טוב גם לעיתונאי אריה ארליך להולדת הבת

והנה הלוק החדש של דב אייכלר:

אהבתם? עשו לנו לייק!

ראיתם 'סלב' חרדי בפוזה הראויה לצילום? נתקלתם במישהו מעניין מהמגזר פתאום לידכם? מפגש מעניין בין רבנים? ידיעות חמות, רכילויות כשרות, ותמונות בלעדיות שנקלטו על ידכם ימשיכו להתקבל במייל של המדור: [email protected] או לשלוח לווטסאפ 058-4742968– סודיות מובטחת

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *