סמוטריץ חושש: נתניהו יקים ממשלה עם גנץ

למרות החיבור – סמוטריץ' מעביר ביקורת על החברים מ'הימין החדש': "בנט ויתר על תחבורה ציבורית בשבת

שר התחבורה בצלאל סמוטריץ תקף הבוקר בראיון למנדי ריזל ברדיו דרום את ראש הממשלה בנימין נתניהו.

לדבריו, "אין מי שהוא אשף פוליטי ויודע לנתח ולהעריך ולבנות שחמטים ופאזלים פוליטיים מורכבים כמו נתניהו ודווקא מבחינתי העובדה שהוא לא מתאמץ על זה הפעם מלמדת שלא בטוח שהוא חושב שזה חשוב. זה גם סוג של מבחן. אם הקברניט של הספינה חושב שכדי לנווט אותה לחוף מבטחים ולהקים ממשלת ימין שהוא עומד בראשותה ביום שאחרי הבחירות לא צריך להתאמץ להכניס גם את 'עוצמה' אלא רק, אתה יודע, להוציא הודעה לתקשורת ולתקוף אותנו כימין פוליטי זה נורא נחמד"

השר סמוטריץ נשאל: האם נתניהו לא מתאמץ כי הוא לא רוצה אתכם? הוא יילך עם גנץ?

"יכול להיות, כן, שהוא התייאש מהרצון להקים ממשלת ימין והוא מתכננן ללכת עם גנץ, יכול להיות שיש לו תסריט בראש איך להקים ממשלת ימין והוא לא חושב ש'עוצמה' חשובים… אני יודע דבר אחד וודאי: ליכוד גדול מידי שווה ממשלת שמאל. זה ברור, אם כל הרצון של ביבי זה שהוא יהיה המפלגה הגדולה זה אומר שהוא הולך אחר כך עם גנץ ומקים ממשלת שמאל".

על האחדות עם בנט ושקד אמר סמוטריץ: "אין ספק שהימין החדש וויתר על דגלים מסוימים שהוא מאמין בהם, הוא חושב כנראה שהם פחות חשובים לו מדגלים אחרים.

הוא נשאל: האם לא תהיה תחבורה ציבורית בשבת?

"חד משמעית לא תהיה תחבורה ציבורית בשבת ולא תהיה פגיעה ברבנות הראשית ובגיורים. אנחנו מפלגה ציונית-דתית ויש לנו קווים אדומים במה שנוגע לשמירת זהותה וערכיה היהודיים של מדינת ישראל וזה בהחלט וויתור שנפתלי בנט עשה כשהוא בא לחיבור הזה".

1 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

  1. גם אתם הסכמתם ללכת עם בנט ושקד ש"עקרונותיהם" לא כשלכם (במרכאות כפולות ומכופלות) אבל

    הגעתם ל"הבנות" כך גם נתניהו יגיע לעקרונות עם כחול לבן. זכותו כמו שזכותכם. אתם ויתרתם על עקרונות וגם הוא יוותר על עקרונות. אתם עשיתם את זה לפני הבחירות וברור שאחרי הבחירות בכלל יהיה שמח אצלכם במפלגה, אם תעברו, שום הבנות בנט שקד – פרץ סמוטריץ לא יעברו חלק אחרי הבחירות. כולם יודעים זאת. אז לגבי נתניהו נכון שהוא לא הצהיר על כך ולא חתם על כך אבל כולם מנחשים שגם שם יהיה איחוד תוך ויתור על עקרונות

    משתמש אנונימי (לא מזוהה) |
    הגב