סמוטריץ' מאיים: בלי תיקי החינוך והמשפטים, לא תהיה ממשלה

יו"ר האיחוד הלאומי בצלאל סמוטריץ הוציא מסר לנתניהו: "בלעדיי אין קואליציה, אני לא חוזר לממשלה שבה אנחנו נתלים בבג"ץ"

ח"כ בצלאל סמוטריץ', יו"ר האיחוד הלאומי ומספר 2 ברשימת איחוד מפלגות הימין, מעביר מסר ברור לנתניהו לקראת המשך המגעים הקואליציוניים.

"בלי תיקי החינוך והמשפטים לאיחוד מפלגות הימין, לא תהיה ממשלה", אמר סמוטריץ' בריאיון לרדיו 103Fm.

"נתניהו איש רציני, הוא לא יילך לבחירות", העריך סמוטריץ' והוסיף: "זה לא רלוונטי אם נתניהו לא רוצה אותי כשר משפטים, כי בלעדיי אין קואליציה, אני לא

כי התביעה של איחוד מפלגות הימין הייתה ונשארה לקבל את תיקי החינוך והמשפטים: "אנחנו נילחם על התיקים האלה. יש לנו שישה חברי כנסת. אני בעזרת ה' אהיה שר החינוך ובצלאל ידידי היקר יהיה שר המשפטים".

האזינו לראיון המלא

הרב פרץ דחה את הדיווחים לפיהם ראש הממשלה אינו מתכוון למנות את ח"כ סמוטריץ לשר המשפטים: "אני רואה את זה כספין שאני לא יודע מאיפה הוא הגיע אבל הספין הזה לא ראוי שיהיה לפני שאנחנו מתחילים את המשא ומתן. לאף אחד לא קובעים מה יהיה וגם לנו לא. קודם כל שיקשיבו לדרישות שלנו,

"אפשר לדבר, זה משא ומתן, חושבים בו, אבל עמדתנו ברורה וחד משמעית לא כעמדת מיקוח – אנחנו באנו לשנות דברים במדינת ישראל. גם בנושא החינוך גם בנושא המשפט יש לנו מה לומר, ואני חושב שזה יהיה לברכתה הגדולה של מדינת ישראל".

"בחינוך אנחנו נעמיק את הזהות הישראלית והיהודית אצל כל אחד מילדי ישראל היקרים, ובמשפט אנחנו ניתן גבולות גזרה יותר ברורים לבג"ץ, למקום המשפט ולרשות המחוקקת", אמר הרב פרץ.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *