סמוטריץ' מאשים: "נתניהו מפוצץ את נגמ"ש הימין"

השר בצלאל סמוטריץ׳ על הניסיונות של הליכוד לפגוע במפלגתו: "אנחנו לא מתייאשים ולוקחים אחריות על הגוש הימין. תצביעו לנו ותקבלו ממשלת ימין"

‏שר התחבורה בצלאל סמוטריץ׳ משוכנע כי ראש הממשלה בנימין נתניהו מבקש להקים ממשלה עם השמאל לאחר הבחירות ולכן נאבק במפלגת ״ימינה״ במקום להגדיל את גוש הימין.

בתגובה לתדרוך של ראש הממשלה שבו ביקש משרי הליכוד וחברי הכנסת לתקוף את איילת שקד וסמוטריץ׳, אמר שר התחבורה: ״‏האסטרטגיה החדשה של נתניהו לפוצץ את נגמ"ש הימין מלמדת שהוא התייאש מהקמת ממשלת ימין ושפניו להקמת ממשלת שמאל אחרי הבחירות.

״צריך להודות בכאב: הפעם הצבעה לנתניהו היא הצבעה לממשלת שמאל. אנחנו לא מתייאשים ולוקחים אחריות על הגוש הימין. תצביעו לנו ותקבלו ממשלת ימין״, הבטיח.

בימים האחרונים החריפו בליכוד את הטונים במאבק על הקולות מול רשימת "ימינה", ולא בוחלים גם במתקפות אישיות בוטות על ראשי הרשימה.

על פי הדיווח ב'כאן חדשות' השתלח לאחרונה ראש הממשלה נתניהו ביו"ר הרשימה, השרה לשעבר איילת שקד, וכינה אותה "ציפי לבני החדשה".

בחדשות 12 פורסמה הקלטה בה נשמע בכיר הליכוד, גדעון סער, ממליץ לראש הממשלה נתניהו כיצד לתקוף את בכירי ״ימינה״.

בהקלטה נשמע סער אומר לנתניהו, "מי שמצביע לזהות ולעוצמה יהודית הוא חסר אחריות, כי הם לא יעברו את אחוז החסימה. מי שמצביע לבנט ושקד – מצביע לחסרי אחריות כי הם לא לקחו את עוצמה וזהות".

נזכיר כי שלשום שקל ראש הממשלה נתניהו לפטר את שר התחבורה בצלאל סמוטריץ' לאחר שזה מתח ביקורת על מדיניותו, ולבסוף הסתפק בהתנצלות.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *