סמוטריץ' על שקד: "נטשת ופילגת – וכעת רוצה את המקום הראשון?"

ח"כ בצלאל סמוטריץ' התייחס לקריאות לאיחוד מפלגות בימין: "גם לחיבורים יש גבול. אני לא חושב שיש סיבה בעולם ששקד תהיה מספר 1"

ח"כ בצלאל סמוטריץ' (האיחוד הלאומי) תקף הבוקר את הניסיונות של אנשי "זהות" (פייגלין) ו"הימין החדש" להתמודד בבחירות הקרובות לכנסת.

"אם היו נשארים בבית היהודי הייתה לנו ממשלת ימין מעולה גם בלי איווט ליברמן", טען סמוטריץ'. "צריך להבין, פוליטיקה זה לא סטארט אפ. זה חוסר אחריות להתנהל ככה במערכת פוליטית. זאת לא שאלה של איך אדם פלוני חוזר לחיים הפוליטיים אלא איך ממקסמים את המנדטים מימין לנתניהו".

לדברי סמוטריץ', "צריך שתהיה מפלגה אחת מימין לליכוד. נכון לעכשיו יש כזאת: איחוד מפלגות הימין. כל מי שגבה מאיתנו מחיר כבד צריך לשבת בבית ולעשות חשבון נפש ולא לרוץ שוב ולסכן את המנדטים".

לגבי אפשרויות לחיבורים של המפלגות השונות בימין אמר סמוטריץ': "גם לחיבורים יש גבול, איחוד של חמש מפלגות לא יצליח לתפקד לאחר מכן. אוי ואבוי אם מישהו יאיים שירוץ רק כדי שייקחו אותו לאיחוד".

סמוטריץ' אף תקף את הקריאות להעמיד בראש איחוד שכזה את שרת המשפטים שקד, "אם איילת שקד רוצה לחזור סבבה אבל מאיפה הרצון להיות מספר 1? נטשת, ריסקת, פילגת עשית טעות, כתוצאה מזה כל מחנה הימין נכנס לסחרור, כל מדינת ישראל כולה נכנסה לסחרור. אני לא חושב שיש סיבה בעולם שהיא תהיה מספר 1. הייתי רוצה לראות כמה שיותר חיבורים כדי למקסם את הכוח וכל דבר לבחון באופן ענייני, מי מביא מנדטים ומי מרחיק מנדטים. מי שישאר בחוץ חייב להישאר בבית ולא לרוץ לבד ולבזבז את הקולות".

1 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

  1. שבתון

    בנט שקד .קחו שבתון .תיהיו בוגרים תודו שלקחתם הימור מסוכן .קחו אחריות וצאו לפסק זמן

    חיים |
    הגב