סמוטריץ' פרסם את מספרו האישי: "שלחו לי וואטספ"

שר התחבורה הנכנס בצלאל סמוטריץ' פרסם הלילה את מספר הסלולרי האישי שלו וביקש לדווח לו על כל תקלה תחבורתית. "לא אשן עד שהכל יטופל", הבטיח

שר התחבורה בצלאל סמוטריץ' (האיחוד הלאומי) ביקש הלילה מאזרחים שנתקעו בדרכים, בשל מחאת יוצאי אתיופיה, לעדכן אותו על עיכובים בהגעת אוטובוסים של חברות התחבורה הציבורית.

"אם אתם תקועים בתחנות וממתינים לאוטובוס הביתה אתם מוזמנים לשלוח לי הודעת וואטסאפ לנייד האישי (052-8903771)", ביקש סמוטריץ' בחשבון הטוויטר שלו.

סמוטריץ' הבטיח כי "כל פניה תועבר בעזרת ה' ובלי נדר לחברות האוטובוסים לטיפול. אני ער עד שאחרון הנוסעים שנתקע בשל אירועי היום יעלה על אוטובוס בדרכו הביתה בביטחה. נסיעה טובה".

לדבריו, מאות פניות התקבלו בטלפון הנייד של השר. סמוטריץ' סיפר: "השתדלנו לעזור לכולם. זה היה אירוע תחבורתי מורכב ולא צפוי בהיבטי התחבורה הציבורית. בימים הקרובים נתחקר את עצמנו ונפיק לקחים כדי להיערך לתת לכם שירות טוב יותר באירועים דומים בעתיד".

בהמשך ביקש: "אתם יכולים לשמור את הנייד שלי למקרים דחופים, אבל פניות בנושאים רגילים כדאי להעביר בצורה מסודרת ללשכה שלי [email protected]. לא אצליח לטפל לבד בכל הפניות החשובות שלכם. בשביל זה יש צוות נהדר בלשכה שישתדל לעשות את זה".

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *