סערה בירושלים: העירייה הורתה להסיר שלטים לעידוד "משפחה נורמלית" – אך להשאיר שלטי תועבה

עיריית ירושלים הורתה להסיר את שלטי החוצות נגד מצעד התועבה, בו בזמן שהורתה להשאיר את שלטי התועבה. תנועת חזון האחראית לשלטים בעד המשפחה המסורתית פנתה לבג"צ, אך העתירה נדחתה

תנועת חזון עתרה הלילה (רביעי) לבג"צ נגד החלטת עיריית ירושלים להסיר את קמפיין הפרסום בשלטי חוצות אותו מקדמת תנועת חזון.

לטענת העירייה, השלטים שעליהם הכיתוב "אבא ואמא=משפחה. האומץ להיות נורמלי", פוגעים בשלום הציבור. השלטים נתלו אתמול בבוקר ברחבי העיר במחאה על מצעד הלהט"ב שיתקיים מחר בבירה.

הממונה על פרסום החוצות בעיריית ירושלים דרשה מחברת הפרסום להסיר את השלטים לאלתר, מכיוון שלטענתה הם פוגעים ברגשות הציבור.

עם זאת, אותה מנהלת לא הורתה להסיר את דגלי התועבה, ורק כתבה: "אם דגלי הגאווה שתלינו ברחבי העיר פוגעים ברגשותיכם, אנא פנו אליי".

סמוך לחצות הגישה תנועת חזון באמצעות עו"ד משה פולסקי, בקשה בהולה לצו מניעה מבית המשפט העליון. בעקבות הפנייה, נבלמה הסרת השלטים למספר שעות עד למתן התשובה מהיועצים המשפטיים של העירייה.

אלא שהבוקר בג"צ דחה את עתירת חזון, ושלטי "אבא ואמא = משפחה" יוסרו בהחלטת עיריית י"ם. ב'חזון' אמרו בתגובה: "בג"צ – דיקטטורים שבטוחים שהמדינה שייכת לאבא ואבא שלהם".

יש לציין כי בימים האחרונים סירבה העירייה להסיר מרחבי ירושלים את דגלי התועבה ודחתה את בקשת רב העיר הרב אריה שטרן אשר ביקש את ההסרה מטעמים של פגיעה בציבור ובתושבי העיר.

מתנועת חזון נמסר: "תם עידן סתימת הפיות. הציבור הנורמלי זכאי לומר את האמת הפשוטה ללא שיאיימו עליו באלימות וישתיקו אותו. מעל מאה אלף החברים בתנועת חזון הם רק קצה קרחון שמביעים את האמת הפשוטה והשפויה שרב הציבור הישראלי מאמין בה. על אף נסיונות הוונדליזם להשחית את השלטים, אנחנו כאן כדי להישאר.

"הידרדרנו למציאות בלתי נתפסת, בה בבירת העם היהודי, אי אפשר לומר את האמת הפשוטה כי אבא ואמא זוהי משפחה נורמלית. זאת בשעה שהעיר כולה מוצפת בדגלי גאוה. אנו קוראים לראש העיר משה ליאון להתערב ולנהוג בשפיות".

 

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *