סערה: ליברמן השיק קמפיין והשווה בין החרדים לחמאס

הסתה חמורה נגד החרדים: ישראל ביתנו העלו קמפיין בו השוו בין החמאס לחרדים: "ליברמן לא עושה חשבון לחרדים, ולא עושה חשבון לחמאס"

הסתה חמורה נגד החרדים: סערה בעקבות השקת הקמפיין של יו"ר ישראל ביתנו ח"כ אביגדור ליברמן, שפרסם את הסלוגנים שלו למערכת הבחירות הקרובה והשווה בין החרדים לחמאס.

ליברמן אמר במהלך מסיבת העיתונאים כי "הבעיה של נתניהו היא שהוא נכנע תמיד לחרדים, אני בעד יהדות ונגד כפייה דתית, "חיה ותן לחיות". אנחנו נהיה אלה שנעצור את הניסיונות של החרדים לשנות את הסטטוס קוו בישראל".

בקמפיין נכתב כסיסמאות עוקבות כי "ליברמן לא עושה חשבון לחמאס; ליברמן לא עושה חשבון לטיבי; ליברמן לא עושה חשבון לחרדים".

ח"כ מיכאל מלכיאלי יצא בתגובה חריפה לקמפיין של ישראל ביתנו כנגד החרדים: "מפלגה שכמעט כל הקדנציה לא קידמה כלום לטובת החברה הישראלית, ורוצה שוב לזכות לאהדת הקהל ולקבל מנדטים בבחירות, מצאה את הדרך הכי קלה ופשוטה, והיא, לתקוף את המגזר החרדי ובכך לנסות להתחרות עם יאיר לפיד על דעת הקהל של שונאי החרדים. ליברמן, ממליץ להבא, שתלמד מש"ס איך דואגים לכל השקופים ולשאר הציבור, בכל מהלך הקדנציה ומקדמים עשרות חוקים המסייעים והעוזרים לציבור מידי יום ביומו".

גם חה"כ ינון אזולאי יצא בתגובה לקמפיין של ליברמן "לא דופק חשבון לחרדים": "ליברמן בעיקר לא דופק חשבון לעצמו;  הקדנציות שלו לאורך ההיסטוריה מסתכמות בעיקר באפס עשייה ובבריחה מתפקידים – אם היה רגע אחד עוצר ודופק חשבון לעצמו הוא היה מבין שעליו ממזמן לפרוש – גם הרוסים שאליהם מכוון ליברמן כבר לא קונים את הלוקשים שהוא מוכר להם בעיקר בקמפיין בחירות".

1 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

  1. ליברמן השווה את החרדים לחמאס ???? ב א מ ת??? כנסו......*****---^^^^^^^^^

    ליברמן השווה את החרדים לחמאס ויש אלו שמשווים אותו לצואה רתחת. על פי הגמרא של תלמוד בבלי, בין העונשים אותם חווים באי הגיהנום מצויים טבילה בשכבת זרע רותחת ו"בצואה רותחת" (גיטין נז א) בשכבת זרע רותחת שקוע בלעם הרשע, הנביא הגוי שקיבל עונש מידה כנגד מידה על חטאים מטפטפי זרע.

    הוא החטיא את ישראל בזנות ושכב עם אתונו. (ממש כמו שיש הטמאה בצבא) בצואה רותחת מבוסס ישו, שלעג לדברי חכמים. גורלו של ישו וחבריו המבוסס בתוך צואה רותחת נמחק מרבות ממהדורות התלמוד הבבלי בשל הצנזורה הנוצרית.

    בוויכוח פאריס, אחד הוויכוחים הפומביים שיהודים אולצו להופיע בהם בימי הביניים, ניקולס דונין, מומר בוגדני, הזכיר אותו כראיה ליחס המבזה של היהודים כלפי מייסד הנצרות.

    סניגורה של היהדות בוויכוח, רבי יחיאל מפאריס, טען שלא מדובר בישו הנוצרי אלא בישו אחר, טענה שככל הנראה הייתה לא יותר מאשר מס שפתיים.

    הגמ' מצייר את הגיהנום באופן מוחשי להפליא, גודלו עצום, פי 216,000 מהעולם. יש לו שלושה פתחים: במדבר, בים ובירושלים. קיימים שני עצים בגיא בן הינום שבירושלים שמביניהם, במקום שבו פתח הגיהנום, יוצא עשן . עם זאת, הגיהנום בנוי כפירמידה, כך שיציאת העשן היא מינימלית ורובו נותר כלוא בפנים, בתכנון הנדסי ערמומי, לייסר את הרשעים, שר"י.

    משתמש אנונימי (לא מזוהה) |
    הגב