סער בראיון: "חבל ששקד לא הצטרפה לליכוד"

חבר הכנסת גדעון סער תקף הערב (שלישי) את אביגדור ליברמן בראיון שהעניק לעודד בן עמי בערוץ 12 והזהיר מפני הצבעה לישראל ביתנו. צפו

חבר הכנסת גדעון סער תקף הערב (שלישי) את אביגדור ליברמן בראיון שהעניק לעודד בן עמי בערוץ 12 והזהיר מפני הצבעה לישראל ביתנו: "מי שמקים את הממשלה – הוא קובע את הרכבה, אנחנו לא יכולים להגיד ל-3-4 שותפות שאנחנו פוסלים אותם, זה לא מקובל עלינו", אמר.

סער התייחס גם לאיחוד של מפלגות הימין והסביר את הזלזול שנשמע בקרב חברי הליכוד מאז ההודעה. "אין שום זלזול", אמר. "החברים ממפלגות הבית היהודי הם חברים ושותפים יקרים, אבל עם כל הכבוד, בוא נדבר דוגרי – בסה"כ מדובר באותו בית יהודי".

"אי אפשר לקרוא לזה איחוד מפלגות הימין רק בגלל שבבחירות שהיו לפני חצי שנה היה פילוג של בנט מהבית היהודי, להפך מפלגות שנכללו באיחוד הקודם, הוזזו הצידה לפי שעה", הסביר סער. "אז יפה מאוד שהייתה חבירה בין פורשי הבית היהודי לאלו שנשארו בבית היהודי, אבל יש עדיין 2-3 מפלגות ימין מחוץ לאיחוד, ואם הם יישארו מחוץ לאיחוד, אז קולות ימין ילכו לאיבוד וזה מסוכן מאוד, ולכן אני קורא לבנט, ולחבריו לתקן את הנושא הזה בזמן שנותר".

סער התייחס להחלטה להעמיד את שקד בראש הרשימה ואמר שחבל שלא הגיעה לליכוד בלי שיריון. "יש הבדל בין הצטרפות למפלגה לבין שריון מקום", אמר. "אל תשכח גם שאנחנו שריינו 4 מקומות לטובת אנשי כולנו, לפעמים אפשר להצטרף גם ללא תנאי, ללא תפקיד או הבטחה, לצערי זה לא קרה, אני מאמין שזה יקרה בעתיד".

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *