סער הולך על כל הקופה: "נתניהו לא יכול להמשיך מבחינה פוליטית"

סער הוסיף ואמר כי ראש ממשלה לא יכול לומר על החלטה של היועץ שהתקבלה בגדר סמכותו, יועץ שהוא מונה, כהפיכה שלטונית

בראיון סוער לרינה מצליח קרא גדעון סער לפתוח בליכוד פריימריז מהירים למען "המשך שלטון הליכוד".

סער תקף את נתניהו ואמר כי הבעיה של נתניהו לכהן איננה משפטית אלא פוליטית. הוא לא הצליח להרכיב ממשלה. אין אדם אחד שחושב שאחרי בחירות שלישיות או רביעיות נתניהו יצליח להרכיב ממשלה.

סער הוסיף ואמר כי ראש ממשלה לא יכול לומר על החלטה של היועץ שהתקבלה בגדר סמכותו, יועץ שהוא מונה, כהפיכה שלטונית

צפו בראיון שלי מהערב בתוכנית ״פגוש את העתונות״ ושתפו!

רק פריימריז בזק יבטיחו את המשך שלטון הליכוד, ימנעו בחירות שלישיות מיותרות ויסיימו את המשבר הפוליטי הממושך במדינה. צפו בראיון שלי מהערב בתוכנית ״פגוש את העתונות״ ושתפו!

פורסם על ידי ‏גדעון סער | Gideon Saar‏ ב- יום שבת, 23 בנובמבר 2019

ח"כ מיכל שיר שנחשבת למינוי של גדעון סער לאחר שתמך בה בפריימריז, כתבה מיד לאחר הראיון "‏מונעים ממשלת שמאל, מצילים את הליכוד. פריימריז עכשיו!"

בליכוד גינו את דבריו של סער, וכתבו: "יו״ר הליכוד הוא ראש הממשלה נתניהו שהביא לליכוד 32 מנדטים בפתק מחל עליו נכתב ״הליכוד בראשות נתניהו״.

מצער לראות שבזמן שראש הממשלה נתניהו שומר על ביטחון ישראל בכל החזיתות ופועל לשמר את שלטון הליכוד, גדעון סער כהרגלו מגלה אפס נאמנות ומקסימום חתרנות.

"היה לי מאוד עצוב לשמוע את מנדלבליט ביום חמישי. הוא עטה על עצמו את מסכת הקדוש המעונה, והוא הקריא את מה ששי ניצן כתוב לו", טען אמסלם. עוד תקף השר את היועמ"ש ואמר: "למנדלבליט אין את תעצומות הנפש להוביל את מה שקרה. מה שמעניין אותו זה לעשות את מה ששי ניצן אומר לו".

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *